نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

تاریخ عرضه دقیق بازی Shadow Warrior 2 روی پی سی اعلام شد

استودیو دیوالور دیجیتال، رسما تاریخ عرضه نسخه پی‌سی بازی Shadow Warrior 2 را اعلام کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی فلایینگ وایلد هاگ و استودیوی Devolver Digital، ناشر و سازنده بازی Shadow Warrior 2، رسما تاریخ انتشار این بازی اول شخص را روی پی‌سی اعلام کردند. بر این اساس، در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) شاهد عرضه این بازی در فروشگاه‌های استیم، GOG و Humble با قیمت ۴۰ دلار خواهیم بود. البته این قیمت برای نسخه استاندارد بازی است و نسخه دیلاکس Shadow Warrior 2 هم با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد. این نسخه، محتوایی چون موسیقی‌های بازی، کتابچه هنری دیجیتالی و سه پوسته نینجای طلایی، کاتانای طلایی و MP7 طلایی دارد.

از امروز تا روز عرضه بازی، می‌توانید آن را با ۱۰ درصد تخفیف از فروشگاه‌های مذکور پیش‌خرید کرده و Razorback chainsaw katana را به عنوان جایزه دریافت کنید. همچنین اگر بازی‌های پیشین کمپانی Flying Wild Hog مثل Shadow Warrior یا Hard Reset Redux را قبلا خریداری کرده باشید، ۱۰ درصد تخفیف دیگر نیز دریافت می‌کنید.

Shadow Warrior 2 دنباله نسخه قبلی این بازی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و ویژگی‌هایی چون حالت همکاری چهارنفره (Co-op) و مراحل بزرگ دارد. سازندگان همچنین اعلام کردند که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 این بازی هم اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده