نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

داستان بازی Final Fantasy 15 در طول ۱۰ سال روایت می‌شود

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15، در جریان مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که داستان این بازی در طول یک بازه زمانی ۱۰ ساله روایت می‌شود. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه PAX West 2016 که در شهر سیاتل آمریکا برگزار می‌شود، هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی فاینال فانتزی ۱۵، اعلام کرد که داستان این نسخه از بازی در طول ۱۰ سال روایت می‌شود. به همین دلیل هم شخصیت نوکتیس در تریلر نمایشگاه گیمزکام 2016 بازی، ریش داشت؛ چرا که در آن قسمت از بازی، وی ۱۰ سال بزرگ‌تر شده است:

در صحنه آغازین بازی، شما شخصیت نوکتیس را می‌بینید که با شاه رجیس صحبت می‌کند. پس از آن با مرور زمان گیمر‌ها حس خواهند کرد که شخصیت نوکتیس روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و همین مساله هم یکی از دلایلی است که باعث می‌شود گیمر با یک کاراکتر زنده بازی کند، نه فقط یک کاراکتر نمادین که هیچ تغییری در طول بازی نمی‌کند.

تاباتا در ادامه در مورد اینکه چرا نوکتیس در تریلر گیمزکام بازی ریش داشت هم توضیح داد:

در واقع ما دوست داشتیم تا پس از گذشت ۱۰ سال، نوکتیس کمی شبیه به شاه رجیس به نظر برسد. البته واقعیت این است که معمولا شخصیت‌های میانسال جایی در نقش‌آفرینی‌های ژاپنی ندارند و ممکن است طرفداران از اینکه نوکتیس را با چنین ظاهری می‌بینند، کمی سورپرایز شوند. ولی خب ما چنین تصمیمی گرفته و با شجاعت آن را در بازی اجرا کردیم و در این بین قدرت کنسول‌های نسل فعلی هم کمک زیادی به ما در این زمینه کرد.

همچنین باید به این نکته اشاره کنم که ۱۰ سال طول کشیدن داستان بازی دلیل خاصی ندارد، فقط ما می‌خواستیم تا زمان کافی برای روایت داستان و بزرگ شدن شخصیت‌ها داشته باشیم و ۱۰ سال برای این موضوع ایده‌آل بود.

بازی Final Fantasy XV که تقریبا ۱۰ سال از شروع روند توسعه آن می‌گذرد، در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده