نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تصویر Ghost Rider در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

مارول اولین تصویر رسمی از شخصیت گوست رایدر (Ghost Rider) را با بازی گابریل لونا، در فصل چهارم سریال مأموران شیلد (Agents of SHIELD) به همراه ویدیویی کوتاه منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مجله اینترتینمنت ویکلی نخستین تصویر رسمی از شخصیت رابی ریز ملقب به گوست رایدر را در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD منتشر کرده است. گابریل لونا، بازیگر سریال‌هایی چون کاراگاه حقیقی (True Detective)، ماتادور (Matador) و Wicked City، قرار است ایفاگر نقش رابی ریز / گوست رایدر در فصل چهارم این سریال باشد. این شخصیت قرار است اولین بار در قسمت آغازین فصل چهارم سریال Agents of SHIELD که عنوان آن «The Ghost» است حضور داشته باشد. متاسفانه در این تصویر، ریز در شکل انسانی خودش است و به نظر نمی‌رسد مارول و ABC تا زمان پخش شروع فصل چهارم این سریال تصویری از گوست رایدر نمایش دهند و به نظر می‌رسد باید تا شروع آن صبر کرد. با این حال، در تصویری که از شخصیت ریز منتشر شده است، لباس و ظاهر آن شباهت بسیار زیادی به نسخه جدید کتاب‌های کامیک گوست رایدر دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

4 Ghost Rider in Agents of SHIELD season

همچنین مارول ویدیوی تبلیغاتی کوتاه و جالبی را از فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از شبکه ABC پخش کرده است که در این ویدیو گوست رایدر را سوار بر ماشین مشاهده می‌کنیم که در حال ترک صحنه است و تصویر آن توسط یک شهروند عادی که با دوربین موبایل در حال ضبط این صحنه است، گرفته شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی جالب از فصل چهارم این سریال را تماشا کنید:

|

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز سه شنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه ABC پخش خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده