// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

حالت Co-Op بازی Gears of Wars 4 با نام Horde 3 بزودی منتشر می‌شود

حالت Horde 3.0 بازی Gears of Wars 4 در نمایشگاه E3 سال جاری رونمایی شده و حالا جز‌‌ئیاتی از این حالت همکاری چند نفره منتشر شده است.

حالت Horde از تیم پنج نفری تشکیل می‌شود که ماموریت شما مقابله با پنجاه مرحله دشمن است. مانند بازی‌های قبل هر ده مرحله یک‌ بار شما با یک غول مقابله خواهید شد. به هر حال امکانات جدیدی در این بخش در دست کاربران که مهر ماه منتشر می‌شود خواهد بود.

در این حالت شما می‌توانید از فابریکیتور استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد برای مقابله با این دشمنان اصلحه‌های دفاعی و موانعی درست کنید. علاوه بر این سیستم جدیدی که شامل پنج کلاس مختلف از قبیل سرباز، تک‌ تیر‌انداز، دیده‌ بان، سخت‌ مرد و مهندس است. این سیستم به بازده تیمی شما کمک می‌کند و به هر نفر مسئولیت خاصی در این حالت می‌دهد.

در حالت Horde سیستم کارتی اضافه شده که به طور مثال بازیکنان با استفاده از این کارت در حین بازی می‌توانند قدرت تخرب اسلحه خود را افزایش و یا قدرت حمل مواد منفجره را در خود ارتقا دهند. البته هنوز معلوم نیست که آیا این کارت‌ها را در بازی می‌توانید خریداری کنید یا خیر. شما می‌توانید پوسته و قطعات دیگری را در حالت Horde خریداری کنید. هنوز خبر کاملی در مورد خریداری این کارت‌ها در بازی منتشر نشده است.

Gears Of Wars 4

اگر شما در نمایشگاه PAX که از تاریخ دوازدهم الی پانزدهم شهریور برگزار می‌شود حضور داشته باشید می‌توانید حالت Horde را در این نمایشگاه بازی کنید. مسابقه‌ای با نام اولین کسی به مرحله پنجاه برسد در این نمایشگاه برگزار می‌شود که شامل تیم‌های شخصیت‌های ایکس باکس، یوتوبر‌ها و ورزشکاران الکترونیکی حرفه‌ای است.

Gears of Wars 4 در هفدهم شهریور ماه برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی از قابلیت Play Anywhere بهره می‌برد و با خرید نسخه‌ی یک پلتفرم، می‌توانید نسخه‌ی دیگر را نیز دریافت کنید. این قابلیت شامل بازی‌های ReCore، Forza Horizon 3 و Halo Wars 2 نیز می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده