// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل SpyDer

SpyDer یک بازی موبایل دوبعدی چالش‌برانگیز بی پایان با طراحی‌‌ای ساده برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی است. با زومجی و معرفی بازی SpyDer همراه باشید.

بازی موبایل SpyDer توسط تیم Parrotgames طراحی و توسعه‌ داده شده است. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان در اختیار دوستداران بازی‌های موبایلی قرار داده شده است. فضای گرافیکی بازی به صورت ساده‌ای طراحی شده است اما همین طراحی ساده تمام انتظارات و نیاز‌های بازی را برآورده می‌کند. در این بازی شما در نقش یک عنکبوت سیاه با چشمانی سفید رنگ هستید و هدف شما این است که تاجایی که می‌توانید به بالاترین طبقه بروید.

تصویر آموزش اولیه بازی spyder

عنکبوت سیاه‌ در حالت عادی به طور مکرر به سمت راست یا چپ حرکت می‌کند و همچنین این عنکبوت می‌تواند با تار تنیدن و متصل کردن تار خود به سقف یک طبقه از آن آویزان شود و تاب بخورد. اگر بخواهید از طبقه‌ی پایین‌تر به طبقه‌ی بالاتر بروید باید خود را از سقف آویزان کنید و با با یک حرکت دایره‌ای خود را به طبقه‌ی بالاتر برسانید. کنترل‌های بازی بسیار ساده و روان پیاده‌سازی شده‌اند و هیچ احساس سختی یا نامتعادل بودن حس نخواهید کرد.

اگر برروی صفحه‌ی گوشی خود کلیک کنید، عنکبوت پرشی به سمت بالا انجام می‌دهد و اگر بلافاصله باز هم برروی صفحه ضربه بزنید به طوریکه عنکبوت برروی زمین نباشد، عنکبوت تار به سمت سقف پرتاب می‌کند و خود را به زیر کف طبقه‌ی بالایی می‌رساند. اکنون عنکبوت شما به طور وارونه در حال حرکت به سمت چپ و راست خواهد بود. اگر بخواهید یک طبقه بالاتر بروید کافیست هنگامی که عنکبوت به زیر سطح طبقه‌ی بالایی چسبیده است یا از تار خود آویزان است، برروی صفحه کلیک کنید و نگه‌ دارید تا عنکبوت با یک حرکت دایره‌ای شکل با استفاده از تار خود به طبقه‌ی بالاتر برود.

آموزش اولیه spyder

در طبقات ابتدای بازی مانعی در مقابل شما نیست و به راحتی می‌توانید چند طبقه بالا بروید ولی در طبقات بالاتر موجودات موذی، سنگ‌ها و موانع متحرکی در مقابل شما خواهد بود که باید مواظب باشید با ‌آن‌ها برخورد نکنید. اگر با ‌آن‌ها برخورد کنید باید بازی را از پایین‌ترین طبقه دوباره شروع کنید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده