// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Ragdoll Adventure

Ragdoll Adventure یک بازی فیزیک محور زیبا و ساده است. با این بازی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید و خود را با حل کردن پازل‌های آن مشغول کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی Ragdoll Adventure توسط Cat Studio HK به صورت کاملا رایگان به بازار عرضه شده است. در حال حاضر فقط نسخه‌ی اندرویدی این بازی در دسترس است. ساختار بازی بسیار ساده است اما با این وجود می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود نگه دارد. بازی شامل مراحلی است که در هر یک از آن‌ها با پازل خاصی روبرو می‌شوید که در هر یک از این مراحل یا پازل‌ها تعدادی عروسک پارچه‌ای در اختیار شما است. شما باید سعی کنید با پیاده سازی نقشه و روند خاصی به گلوله‌ی قرمز رنگی که در قسمت خاصی از تصویر جای دارد برخورد کنید. به محض برخورد به یکی از عروسک‌ها می‌توانید به مرحله‌ی بعد بروید.

تصویر داخل بازی ragdoll adventure

فاکتور بسیار مهم و دوست‌داشتنی در Ragdoll Adventure فضای نقاشی‌گونه و زیبای آن است. تمام المان‌های موجود در بازی به صورت نقاشی‌های کودکانه‌ای طراحی شده‌اند که این باعث بامزه‌تر شدن فضای بازی شده است. البته نباید از طراحی پازل‌های بسیار گوناگون و چالش‌برانگیز هر مرحله غافل باشیم. پازل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هیچ‌گاه احساس تکراری بودن مرحله به شما دست نخواهد داد و همیشه با یک فضای جدید و مساله‌ی جدیدی روبرو هستید. در حال حاضر به طور کلی ۱۲۰ مرحله در بازی موجود است.

دانلود از گوگل‌پلی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده