نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

ادای احترام احساسی بتسدا به یکی از طرفداران درگذشته Fallout 4

استودیو بتسدا، با ساختن یک شخصیت بر پایه یکی از طرفداران بازی Fallout 4 که درگذشته است، به وی ادای احترام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

مدتی پیش یکی از اعضای وب‌سایت ردیت به نام NoohjXLVII، پستی منتشر کرد در آن اعلام کرد که بازی Fallout 4، ساخته بتسدا، چگونه توانسته به وی کمک کند تا غم از دست دادن پدرش را تحمل کند. پس از مدتی، این فرد، با انتشار پست‌هایی در ردیت، از بیماری دیابت برادرش خبر داد و پس از مدتی اعلام کرد برادرش که اوان نام داشت، در سن ۲۴ سالگی، پس از یک مبارزه سخت با بیماری، درگذشته است. 

چند روز پیش، وی دوباره پستی در Reddit منتشر و در آن اعلام کرد که Bethesda، با قرار دادن شخصیتی با نام Evan در بسته الحاقی Nuka World بازی فال‌اوت 4، به برادر وی ادای احترام کرده است:

هی دوستان! من دوباره بازگشتم. من همان کسی هستم که چند ماه پیش تعدادی پست ناراحت کننده منتشر کردم. بتسدا با قرار دادن شخصیت برادر من در بسته الحاقی نوکا ورلد بازی فال‌اوت 4، به وی ادای احترام کرده است.

بازیکنانی که شخصیت اوان را در این بسته الحاقی پیدا کنند، به صورت کاملا رایگان، به یک دستور ساخت Nuka-Love دست پیدا می‌کنند. رایگان بودن این دستور ساخت در دنیای بازی، مورد بسیار عجیبی است زیرا در سرزمین‌های Wasteland، خیلی سخت است که آیتم رایگانی را به دست بیاورید. بنا به صحبت‌های NoohjXLVII، این بخشندگی دقیقا مانند شخصیت‌ خود اوان بوده است:

اصلا از این مسئله که از اوان یک آیتم رایگان دریافت می‌کنید، ناراحت نشوید زیرا او در دنیای واقعی هم دقیقا مانند همین بود و حاضر بود لباس خود را به نیازمندان ببخشد. 

در زیر نیز می‌توانید ویدیوی شخصیت اوان را در بسته الحاقی Nuka World بازی Fallout 4 مشاهده کنید:

| |


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده