نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Stardew Valley دوشنبه یک بروزرسانی بزرگ دریافت می‌کند

بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری Stardew Valley در ۱۲ مهرماه با انتشار یک آپدیت بزرگ به نسخه‌ی 1.1 بروز می‌شود.

اریک بارون، سازنده‌ی Stardew Valley، اخیراً نسخه‌ی 1.1 این بازی را وارد فاز آزمایشی کرد. اکنون باخبر شده‌ایم که نسخه‌ی جدید در روز دوشنبه ۱۲ مهرماه (۳ اکتبر) طی یک بروزرسانی به‌طور همگانی در دسترس دارندگان بازی قرار می‌گیرد. افزوده شدن مزرعه‌های پیش‌فرض و امکان طلاق گرفتن، از قابلیت‌های جدیدی هستند که بروزرسانی نام‌برده با خودش به‌همراه می‌آورد.

آپدیت 1.1 چهار نوع مزرعه‌ی جدید را به Stardew Valley اضافه می‌کند که می‌توان از همان آغاز بازی، در صفحه‌ی انتخاب شخصیت، به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. هریک از این مزارع با تأکید روی یک نوع از منابع اولیه طراحی شده است؛ به‌طوری که Riverland Farm نقاط ماهیگیری فراوانی را در خود جای داده است و Forest Farm هم منبعی غنی از مواد غذایی گیاهی به شمار می‌رود. در آن‌سو زمین Hill-top Farm برای آن دسته از بازیکنان که به استخراج منابع معدنی علاقه دارند مناسب است و آن‌هایی هم که به سراغ Wilderness Farm می‌روند باید در شب با خفاش‌ها و گولم‌ها سر و کله بزنند.

بروزرسانی اخیر Stardew Valley، آسیاب و آلونک را به مجموعه‌ی ساختمان‌ها اضافه می‌کند و به بازیکنان امکان می‌دهد تا در مزرعه‌ی‌شان گیاه قهوه را هم کشت کنند. امکان جدا شدن از همسر هم اکنون به بازی اضافه شده و بازیکن می‌تواند درخواست مربوط به آن را در خانه‌ی شهردار مطرح کند. البته این درخواست را می‌توان تا پیش از آغاز روز بعد لغو کرد.

نسخه‌ی بتای بروزرسانی فوق هم‌اکنون قابل دریافت است که برای این کار کافی است وارد تنظیمات Stardew Valley در استیم شوید و طرح Beta را از آنجا فعال کنید. فقط چنانچه می‌خواهید نسخه‌ی آزمایشی را امتحان کنید بهتر است که ابتدا از فایل‌های ذخیره‌ی بازی کپی بگیرید. این فایل‌ها معمولاً در مسیر appdata%/StardewValley/Saves% ذخیره می‌شوند.

بازی Stardew Valley هم‌اکنون برای ویندوز، مک و لینوکس قابل خریداری است.


منبع GameSpot IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده