نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Banner Saga 2 برای تبلت ها و گوشی های هوشمند عرضه شد

بازی استراتژی تحسین شده The Banner Saga 2 برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS و اندروید عرضه شد.

چندی پیش قسمت دوم بازی The Banner Saga برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی عرضه شد و حال این بازی تحسین شده راه خود را به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها باز کرده است. این بازی استراتژی که بر مبنای اسطوره‌های نورس ساخته شده است، هم‌اکنون با قیمت ۳/۹۹ پوند در اپ‌استور اپل و ۴/۵۹ پوند در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است و حجمی معادل با ۳/۳ گیگابایت دارد.

ما نیز در هنگام عرضه بازی برروی رایانه‌های شخصی، این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره بسیار عالی ۹ را اختصاص دادیم. نیلوفر ابراهیم‌پور در نقد خود از بازی نوشت:

بازی The Banner Saga 2 یکی از شاهکارهایی است که توسط تیمی بسیار کوچک ساخته شده است. این بازی کاملا روند و فرمول نسخه قبل را دنبال می‌کند. دیالوگ‌های طولانی و سیستم مبارزات همانند نسخه قبل هستند، اما به قدری این دو مسئله خوب کار شده که شاید سخت بتوان از این سازنده کوچک بازی چیزی فراتر از این را انتظار داشت. سازنده بازی با خلق شخصیت‌های جدید، محیط‌های خارق‌العاده و داستانی بی‌نظیر در The Banner Saga 2 شما را اسیر خود خواهد کرد. خیلی سخت می‌توان ایرادهای بزرگی از این بازی گرفت. ایرادهای بازی تنها در صورتی خود را نشان خواهند داد که نسخه اول بازی را تجربه نکرده باشید، زیرا در این صورت بسیاری از مسائل بازی، از شخصیت‌ها گرفته تا داستان، برای شما کمی گنگ و نامفهوم خواند بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده