// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

قیمت و تخفیف های مهر 1395 استیم اعلام شد

شبکه توزیع دیجیتال بازی‌های ویدیویی استیم لیست بازی‌هایی که در آخر هفته جاری با تخفیف همراه خواهند بود، را اعلام کرد.

استیم، که از ۱۳ سال پیش روند توزیع دیجیتال بازی‌های ویدیویی را آغاز کرده است، لیست بازی‌هایی که تا روز دو‌شنبه هفته جاری ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (۲۰:۳۰ به وقت ایران) با تخفیف‌های قابل‌توجه به فروش می‌رسند، را اعلام کرده است.

در ابتدای امر افرادی که بازی The Witcher 3: Wild Hunt را تا‌کنون تجربه نکرده‌اند و قصد خرید این بازی که لقب پر‌افتخار‌ترین بازی ویدیویی تاریخ را یدک می‌کشد دارند، می‌توانند با پرداخت ۲۹٫۹۹ دلار (۲۵ درصد تخفیف) این بازی را خریداری کنند. همچنین دو بازی Doom و Rocket League به ترتیب  با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار (۵۰ درصد تخفیف) و ۱۴٫۹۹ دلار (۲۵ درصد تخفیف) به فروش می‌رسند. از دیگر بازی‌هایی که تا روز دو‌شنبه در استیم با تخفیف قابل خرید هستند می‌توان به XCOM 2 (نسخه عادی با ۴۵ درصد تخفیف، ۳۲٫۹۹ دلار و نسخه Deluxe با ۵۰ درصد تخفیف، ۳۷٫۴۹ دلار)، Cities: Skylines (با ۷۵ درصد تخفیف، ۷٫۴۹ دلار)، Divinity: Original Sin Enhanced Edition (با ۵۰ درصد تخفیف، ۱۹٫۹۹ دلار)، Portal 2 (با ۷۵ درصد تخفیف، ۴٫۹۹ دلار) اشاره کرد.

استیم، علاقه‌مندان به بازی‌های مستقل را از یاد نبرده و تعدادی از این دسته بازی‌ها اعم از Axiom Verge (با ۱۰ درصد تخفیف، ۱۷٫۹۹ دلار)، TowerFall Ascension (با ۵۰ درصد تخفیف، ۷٫۴۹ دلار) و Kentucky Route Zero (با ۵۰ درصد تخفیف، ۱۲٫۴۹ دلار) را کاهش قیمت داده است. همچنین دو بازی Elite Dangerous (با ۳۳ درصد تخفیف، ۲۰٫۰۹ دلار) و Rebel Galaxy (با ۵۰ درصد تخفیف، ۹٫۹۹ دلار) که فضا را برای رخداد حوادث خود انتخاب کرده‌اند، نیز مشمول تخفیف‌های استیم شده‌اند. لیست کامل بازی‌هایی که شامل تخفیف‌های آخر هفته استیم هستند را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

استیم علاوه بر تخفیف‌های آخر هفته، تعداد زیادی از بازی‌های کمپانی کد‌مسترز را با قیمت پایین‌تر در اختیار بازیکنان قرار داده است که از بین آن‌ها می‌توان بازی‌های Dirt Rally ،F1 2016 و Grid Autosport که به ترتیب به‌واسطه ۲۵، ۵۰ و ۷۵ درصد تخفیف با قیمت ۴۴٫۹۹، ۲۹٫۹۹ و ۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسند، نام برد. همچنین علاقه‌مندان به سری‌های مبتنی بر رانندگی این کمپانی می‌توانند مجموعه‌های F1 (با ۶۲ درصد تخفیف، ۷۴٫۶۵ دلار)، Dirt (با ۶۷ درصد تخفیف، ۳۷٫۱۳ دلار) و Grid (با ۷۳ درصد تخفیف، ۵۵٫۰۷ دلار) را با قیمت بسیار پایینی خریداری کنند. علاوه بر این The Codemasters Complete Collection با ۶۷ درصد تخفیف با قیمت ۲۱۱٫۳۲ دلار قابل خرید است. تخفیف‌های استیم تنها شامل بازی نشده و هم‌اکنون می‌توانید پوسته‌های استیم کنترلر و استیم لینک را به جای ۱۰ دلار با هفت دلار خریداری کنید. تخفیف‌های کمپانی کد‌مسترز در اینجا قابل مشاهده است.

پیش از این استیم دو بازی The Division و Call of Duty: Black Ops III را کاهش قیمت داده بود و این بازی‌ها را به ترتیب با قیمت ۳۶ و ۳۰ دلار به فروش رساند. علاوه بر این تا ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (۲۳:۳۰ به وقت ایران) روز یک‌شنبه می‌توانید Call of Duty: Black Ops III را به رایگان تجربه کنید.

به منظور آگاهی از تخفیف‌هایی که کمپانی‌های سونی و مایکروسافت برای پلتفرم‌های خود در نظر گرفته‌اند می‌توانید به لیست قیمت و تخفیف بازی های هفته سوم شهریور ایکس‌ باکس لایو و لیست قیمت و تخفیف های هفته اول مهر در فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده