// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Call of Duty: Black Ops 3 را در پایان هفته استیم رایگان تجربه کنید

 استیم در کنار اعمال تخفیف برای Call of Duty: Black Ops 3، این بازی را در پایان این هفته رایگان در دسترس قرار داده است.

با آغاز فروش هفتگی استیم، این فروشگاه اکنون پیشنهاد ویژه‌ای را برای آخر هفته رایگان ارائه داده است. بازی Call of Duty: Black Ops III، ساخته استودیوی تری‌آرک از امروز تا روز یکشنبه دوم اکتبر (۱۱ مهر) ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. در صورتی که بعد از تجربه این بازی علاقمند به ادامه ماجراجویی بودید، می‌توانید تا از تخفیف ۵۰ درصدی برای خریداری بازی تا روز دوشنبه استفاده کنید. این بازی تا روز دوشنبه سوم اکتبر (۱۲ مهر) ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

البته تخفیف‌های استیم تنها شامل Black Ops 3 نمی‌شود، این فروشگاه تخفیف‌های ویژه‌ای را برای The Witcher 3: Wild Hunt، ساخته سی‌دی پراجکت رد، Doom و The Division نیز اعمال کرده است. در این فروشگاه همچنین پیشنهادهای دیگری نیز برای لوازم جانبی سخت‌افزار استیم مانند پوسته‌های Steam Controller و Link با قیمت ۷ دلار برای هر کدام آغاز شده است. در کنار بازی اوریجینال Black Ops 3، استیم همچنین نسخه دیجیتال دیلوکس این بازی را با قیمت ۷۵ دلار برای خریداری ارائه می‌دهد. نسخه فوق با پایان تخفیف‌های اعمال شده به رقم ۱۰۰ دلاری سابق باز می‌گردد.

هفته رایگان Call of Duty به دنبال رونمایی تری‌آرک از بتای عمومی Mod Tools برای بازی Black Ops 3 آغاز شد. این بتا اکنون از طریق Steam Library گزینه Tools در دسترس قرار دارد. بتای عمومی شامل پشتیبانی از Workshop، بازی در سرورهای رتبه‌بندی نشده (unranked)، Radiant Level Editor و Asset Property Editor و لانچر Mod Tools می‌شود.

Salvation، آخرین بسته‌الحاقی Black Ops 3 اخیرا به عنوان بخشی از توافقنامه انحصاری میان سونی و اکتیویژن برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بسته‌الحاقی احتمالا در هفته‌های آینده برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده