// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

باندل Dragonborn نسخه ریمستر بازی Skyrim معرفی شد

فروشگاه Best Buy در اقدامی باندل اختصاصی نسخه ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با نام Dragonborn را معرفی کرد.

در حالی که در حدود یک ماه تا عرضه نسخه ریمستر بازی مشهور و محبوب Skyrim تحت عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition باقی مانده است، فروشگاه بست بای باندل اختصاصی خود را که Dragonborn نام دارد معرفی کرد. باندل Dragonborn که ۷۵ دلار قیمت دارد، علاوه بر یک نسخه فیزیکی ریمستر بازی Skyrim و یک قاب فلزی، دارای ماسک «دواکین» (Dovahkiin)، شخصیت اصلی بازی است. این باندل که تنها در فروشگاه بست بای در دسترس بوده، بر روی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل پیش‌خرید است. تصویری از محتویات باندل Dragonborn را در زیر مشاهده می‌کنید:

باندل Dragonborn بازی skyrim

این اولین باری نیست که بست بای باندل اختصاصی خود شامل وسایل جالبی از بازی‌های پر‌طرفدار را به فروش می‌رساند. این کمپانی پیش از این باندل Fallout 4 را معرفی کرده بود که با خرید آن جوراب‌هایی با طرح Vault Boy در اختیار شما قرار می‌گرفت. The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition برای اولین بار در کنفرانس خبری کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2016 رسانه‌ای شد. برای آشنایی بیشتر با تغییرات نسخه ریمستر‌شده نسبت به نسخه عادی می‌توانید ویدیویی که به همین منظور تهیه شده است را مشاهده کنید.

دارند‌گان پلتفرم ایکس‌باکس وان علاوه بر تجربه بازی با جلوه‌های بصری بهبود‌یافته، می‌توانند از مادهای نسخه رایانه‌های شخصی استفاده کنند. با این حال به دلیل مخالفت کمپانی سونی، این ویژگی بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 وجود ندارد. The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده