نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

سریال انیمیشنی Adventure Time در سال ۲۰۱۸ به اتمام خواهد رسید

شبکه کارتون نتورک اعلام کرد که سریال انیمیشنی Adventure Time در سال ۲۰۱۸ به کار خود خاتمه می‌دهد.

یکی از انیمیشن‌های بسیار محبوب شبکه تلویزیونی Cartoon Network، انیمیش Adventure Time است که داستان یک پسر و سگش را روایت می‌کند. حال این شبکه به صورت رسمی اعلام کرد که این سریال در سال ۲۰۱۸ و پس از پخش ۱۴۸ قسمت به کار خود پایان خواهد داد.

قسمت‌های جدید این سریال تا سال ۲۰۱۸ به صورت منظم پخش خواهند شد و اطلاعات بیشتر در رابطه با فصل آخر سریال نیز در هنگام نزدیک شدن به آغاز پخش آن، اعلام خواهد شد. پندلتون وارد، خالق سریال، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بسیار به خود افتخار می‌کند که توانسته این سریال را برای طرفداران بسازد و بی‌صبرانه منتظر است تا کار خود را برروی پروژه‌های آتی‌اش شروع کند:

ما سعی کردیم که در هر قسمت سریال، داستان جالب و واقعی را از زندگی‌های خودمان روایت کنیم و سریالی را بسازیم که بسیار برای خودمان شخصی باشد و در عین حال، سریال خنده‌داری هم باشد. من بسیار خوشحال هستم که این سریال توانست با این تعداد طرفدار ارتباط برقرار کند. این سریال واقعا یک سریال خاص است.

سریال Adventure Time، داستان زندگی سگی به نام جیک و پسری به نام فین است و از سال ۲۰۱۰ کار پخش آن آغاز شد و در سال اول پخش خود توانست ۲/۶ میلیون بیننده را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از بهترین سریال‌های کارتون نت‌ورک شود و توانسته چندین جایزه امی ببرد. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده