نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

سریال The Italian Job در دست ساخت است

شبکه NBC در حال ساخت سریال تلویزیونی براساس فیلم کسب و کار ایتالیایی (The Italian Job) است.

مدتی پیش اعلام شد آمازون در حال ساخت سریالی تلویزیونی براساس فیلم سینمایی رفتگان (The Departed) است، حال خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه سریال تلویزیونی The Italian Job نیز در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، شبکه NBC در حال توسعه و ساخت بازسازی تلویزیونی از فیلم The Italian Job محصول سال ۱۹۶۹ و نسخه جدیدتر آن که در ۲۰۰۳ با بازی و نقش آفرینی مارک والبرگ و شارلیز ترون به روی پرده رفت، است. طبق گفته این وب‌سایت، این سریال تلویزیونی داستان خانواده‌ای خلافکار و مجرمان حرفه‌ای را روایت می‌کند که به علت اتفاقاتی مجبور به بازنشستگی اجباری و تغییر شغل شده‌‌اند و به تازگی فرصتی پیش آمده است تا بتوانند رهبر و بزرگ خانواده خود را از زندان آزاد کنند. 

رهبر این گروه، چارلی کراکر نام دارد که شخصیتی جذاب و خوش تیپ توصیف شده است که به تازگی از زندان آزاد شده است و سعی می‌کند دیگر خلاف نکند، اما مانند دیگر اعضای گروهش نمی‌تواند در برابر خلاف‌های پر مخاطره با هیجان بسیار بالا مقاومت کند. کار نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده رابرت ویز، نویسنده سریال و فیلم دار و دسته (Entourage)، به همراه بنجامین برند است و دونالد دی لین که تهیه کننده فیلم The Italian Job محصول سال ۲۰۰۳، بوده است به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

سریال The Italian Job، اولین اقتباس تلویزیونی شبکه NBC نیست و این شبکه در نظر دارد سریال تلویزیونی براساس فیلم ربوده شده (Taken) با بازی لیام نیسون، تولید و پخش کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده