نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

شایعه: کنسول نینتندو NX از مشکلاتی رنج می برد؛ مقدار فضای احتمالی

اخیراً شایعه‌هایی از کنسول نینتندو NX توسط یک منبع معتبر داخلی منتشر شده که جزئیات این کنسول از قبیل پورت‌های یواس‌بی، میزان فضای داخلی و چند مورد دیگر را به‌اشتراک می‌گذارد. با زومجی همراه باشید.

یک منبع معتبر داخلی به‌نام امیلی راجرز که سابقه خوبی هم در زمینه پخش اخبار واقعی دارد، اطلاعاتی در مورد کنسول دستی نینتندو NX ارائه داده است که با اتکای به آن‌ها، موارد جدیدی دستگیرمان می‌شود. در این گزارش اشاره شده است که این پلتفرم در بخش پورت‌های ارتباطی از USB 2.0 و USB 3.0 استفاده می‌کند که تعداد آن‌ها به‌ترتیب دو و یک است. در عین حال، گفته می‌شود که این دستگاه قابل حمل حدوداً ۱۴-۱۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

آنالوگ سمت راست، درست زیر دکمه‌های اصلی است درحالی‌که میکروفون و دوربین بر روی این دستگاه نصب نشده‌اند. احتمال می‌رود که موارد، بعداً به عنوان محتوای جانبی در دسترس قرار گیرند. سیستم خنک‌کننده هم ظاهراً با مشکلاتی روبرو است و زیادی سر و صدا ایجاد می‌کند. عمر باتری هم چندان زیاد نیست، هرچند که در مورد ساعت دقیق چیزی ارائه نشده است.

بنابر اطلاع قبلی، احتمالا کنسول مذکور از چیپست انویدیا تگرا "Tegra" بهره می‌برد، اما طی گزارش به این موضوع اشاره شده که با این بهره‌مندی هم دستگاه هنوز کیفیتی در مقایسه با پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ندارد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده