// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

تخفیفات سری Call of Duty در فروشگاه استیم شروع شد

در جریان رویداد Call of Duty XP، فروشگاه استیم تخفیفاتی برای سری Call of Duty برگزار کرده است. در این تخفیفات اکثر بازی‌های این سری با قیمتی عالی قرار داده شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

در جریان رویداد Call of Duty XP شاهد نمایش‌ها و اطلاعاتی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare بودیم. همچنین اعلام شد که نسخه بتا بخش چند نفره این بازی برای کسانی که Infinite Warfare را پیش خرید کرده باشند، در دسترس قرار خواهد گرفت. حال فروشگاه استیم نیز به مناسبت این رویداد بازی‌های سری Call of Duty را با تخفیفاتی بسیار عالی در صفحه مربوط به تخفیفات قرار داده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه مورد نظر خود را با قیمتی خوب خریداری کنند.

همچنین فقط نسخه‌های اصلی بازی‌ها تخفیف نخورده است. شما می‌توانید حتی بسته‌های الحاقی نسخه‌های مختلف را با قیمتی کمتر نسبت به قبل خریداری کنید. حال بازی Call of Duty: Black Ops III با تخفیف ۵۰ درصدی که بر روی آن اعمال شده با قیمت ۲۹.۹۹ دلار بفروش می‌رسد. همچنین از دیگر بازی‌های این سری می‌توان به دو نسخه Black Ops 2 و Ghosts اشاره کرد که هر دو این بازی‌ها با تخفیف ۶۷ درصدی که بر روی آن‌ها اعمال شده با قیمت ۱۹.۷۹ دلار بفروش می‌رسند.

در آخر یک باندل بسیار ارزشمند از تمامی بازی‌های این سری با نام Call of Duty Definitive Collection Volume 1 در فروشگاه قرار داده شده که با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار بفروش می‌رسدو این کالکشن در حالت عادی ۳۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده