// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ عرضه Firewatch بر روی ایکس باکس وان مشخص شد

پس از انتظارات چند ماهه بالاخره بازی Firewatch برای ایکس‌باکس وان تایید و تاریخ عرضه آن بر روی این پلتفرم نسل هشتمی مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

استودیو کامپو سانتو، سازنده بازی Firewatch، اعلام کرد که این بازی برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان به این بازی ادونچر می‌توانند در تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر میلادی) می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. همچنین نسخه ایکس‌باکس وان شامل محتویات اضافه‌تری بنام Firewatch Audio Tour است که بزودی شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از آن خواهیم بود.

از طرفی استودیو سازنده به قسمت‌هایی از بازی نظیر شکارها اشاره کرده و در انتها گفته که ترکیب محتویات ویژه با توانایی‌های استودیو باعث رضایت کاربران از نتیجه کار خواهد شد. همچنین کاربران رایانه‌های شخصی نیز پس از عرضه بازی بر روی ایکس‌باکس وان با یک بروزرسانی رایگان می‌توانند به Firewatch Audio Tour دسترسی داشته باشند. در آخر استودیو سازنده یک بروزرسانی برای بازی در نظر گرفته که یک حالت جدید به بازی اضافه خواهد کرد. در جریان این حالت جدید، بازیکنان می‌توانند به صورت کامل (با در نظر گرفتن شب و روز) در محیط Shoshone زندگی کرده و به کشف کردن رازهای این محیط بپردازند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده