// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

اولین نقشه بسته الحاقی بازی Titanfall 2 معرفی شد

نقشه Angel City یکی از پرطرفدارترین نقشه‌های بازی Titanfall به‌عنوان اولین نقشه بسته الحاقی بازی Titanfall 2 عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

اگر از طرفداران بازی Titanfall باشید حتما نقشه زیبا و پرطرفدار Angel City را می‌شناسید. این نقشه شدیدا بین کسانی که نسخه اصلی و نسخه آزمایشی را انجام داده‌اند محبوب است. Angel City نقشه‌ای است بسیار بزرگ که تشکیل شده از ساختمان‌هایی که به صورت مجتمع در کنار یکدیگر ساخته شده و توسط چند خیابان باریک از یکدیگر جدا شده‌اند. Angel City ساخته شده تا بتوانید به‌وسیله دویدن بر روی دیوار مبارزات هیجان انگیزی را رقم بزنید. همچنین از نظر ظاهری نیز این نقشه بدلیل وجود درخت‌های گیلاس و ظاهر زیبایی که دارند، شدیدا چشم نواز است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این نقشه برای Titanfall 2 مشخص نشده ولی استودیو ریسپاون، سازنده بازی Titanfall 2، اعلام کرده که پیش‌خرید کنندگان بازی می‌توانند برای سه روز به تجربه این نقشه بپردازند. از طرفی قبلا نیز اعلام شده بود که بسته‌های الحاقی و تمامی محتویاتی که برای Titanfall 2 درنظر گرفته شده، همگی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از نگرانی‌های کاربران در جریان بازی کردن نسخه آزمایشی بازی Titanfall 2 که مدتی پیش عرضه شد، این بود که نقشه‌های بازی از اصالت اصلی خود و نسخه اول فاصله گرفته است. از این رو استودیو ریسپاون اعلام کرده که از این نگرانی‌ها با خبر بوده و این اطمینان را داده که حتما در نسخه اصلی این مشکلات رفع شده و شاهد نقشه‌هایی هستیم که از نظر پایه و اساس شبیه به نسخه اول بازی است. نقشه‌هایی نظیر Angel City که به شما اجازه می‌دهند تا کارهای متنوعی نظیر دویدن بر روی ساختمان‌ها را بیش از پیش انجام دهید.

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۷ آبان ماه ( ۲۸ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده