// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ انتشار اپیزود دوم Batman: The Telltale Series مشخص شد

علاقه‌مندان به بازی Batman: The Telltale Series می‌توانند در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر میلادی) اپیزود دوم این بازی را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده در بلاگ رسمی استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده بازی Batman: The Telltale Series، اپیزود دوم این بازی اپیزودیک که «فرزندان آرکام» نام گذاری شده، در تاریخ ۳۰ شهریور ماه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین در ادامه گفته شده که بزودی تاریخ عرضه بازی روی سایر پلتفرم‌ها نیز مشخص می‌شود.

از طرفی در جریان رویداد PAX West استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرده که بزودی یک کار جالب در ارتباط با قسمت «فرزندان آرکام» انجام خواهند داد. همچنین در این نمایشگاه و غرفه این استودیو، علاقه‌مندان می‌توانند قسمتی از اپیزود دوم را بازی کرده و تصمیمات خود را در طول بازی بگیرند. همچنین کاربران از طریق گوشی‌های موبایل خود نیز می‌توانند به تجربه کنندگان این بازی در تصمیم گیری‌هایشان کمک کنند.

نسخه فیزیکی بازی Batman: The Telltale Series در تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر میلادی) عرضه خواهد شد. با خرید این دیسک می‌توانید نسخه اول را بازی کرده و مابقی قسمت‌ها را به صورت دیجیتالی دانلود کنید. همچنین این نسخه با سه روز تاخیر یعنی در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در اروپا عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده