نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

God of War 4 مبارزات بسیار جذاب و داستانی تاثیر‌گذار خواهد داشت

کارگردان بازی God of War 4 اخیرا طی توئیت‌هایی جزییاتی از داستان، گرافیک و مبارزات بازی ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

God of War 4 یکی از بزرگ‌ترین رونمایی‌های نمایشگاه E3 2016 بود؛ بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 که این روز‌ها روند ساخت خود را در استودیو سانتا مونیکا سپری می‌کند. کوری بارلوگ، کارگردان بازی، هر از گاهی با انتشار توئیت‌هایی در حساب شخصی خود، جزییات جدیدی از بازی ارائه می‌کند و اخیرا هم اطلاعاتی از سیستم مبارزات، گرافیک و داستان بازی ارائه کرده است. وی در توئیت اول خود اعلام کرده که گیم‌پلی و مبارزات نسخه چهارم، به مراتب هیجان‌انگیز‌تر از سه‌گانه اصلی این سری خواهد بود و شاهد نبرد‌هایی بسیار جذاب خواهیم بود.

بارلوگ در ادامه اعلام کرد که گیمر‌ها نباید نگران کاهش گرافیک بازی در مقایسه با نمایش E3 2016 آن باشند، چرا که این تریلر دقیقا بخشی از بازی بود که روی پلی‌استیشن 4 فعلی اجرا می‌شد و در نتیجه همان جزییات را در نسخه نهایی نیز شاهد خواهیم بود.

آخرین توئیت کارگردان بازی هم در مورد داستان God of War 4 بود؛ وی اعلام کرد که داستان بازی از نظر عاطفی بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود و گیمر‌ها قطعا از آنچه که در بازی می‌بینند، تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت. احتمالا یکی از دلایلی که باعث چنین تاثیری می‌شود، رابطه بین کریتوس و پسرش است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده