// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead با نام A New Frontier مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تاریخ عرضه فصل سوم بازی The Walking Dead مشخص شد. فصل سوم این بازی که A New Frontier نام دارد در ماه نوامبر میلادی عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده بازی The Walking Dead، در جریان رویداد PAX West اعلام کرد که فصل سوم بازی اپیزودیک درام The Walking Dead که A New Frontier نام دارد، در ماه نوامبر (۱۱ آبان تا ۱۰ آذر) میلادی بر روی کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل عرضه می‌شود.

کوین بارنر، مؤسس و مدیرعامل استودیو تل‌تیل گیمز، در این باره می‌گوید:

فصل سوم نیز همانند دو فصل گذشته وقایع داستانی این سری را ادامه خواهد داد. داستان فصل سوم در واقع ۴ سال پس از وقایع فصل اول رخ خواهد داد.

همچنین وی در مورد شخصیت‌های جدیدی شبیه به کلمنتاین و شخصیت‌اشان صحبت کرد:

شخصیت‌هایی که قوانین جدیدی را در مقابل برپایی عدالت در دنیایی که انسانیت در آن کمرنگ شده در اختیار دارند، در این نسخه حضور خواهند داشت.

از طرفی علاوه‌بر کلمنتاین که در سال ۲۰۱۲ میلادی در جریان فصل اول معرفی شد، شاهد حضور شخصیتی جدید بنام خاویر هستیم که قابل بازی خواهد بود. کوین بویل، تهیه کننده اجرایی بازی، در این باره می‌گوید:

موقعی که ما فصل اول و خلق شخصیت کلمنتاین را شروع کردیم هدف‌مان محافظت از وی در مقابل اتفاقات داستانی بود. حال ۴ سال از وقایع رخ داده گذشته و وی با شخصیتی بنام خاویر آشنا می‌شود. در این نسخه می‌بینیم که کلمنتاین پس از گذشت این سال‌ها به چه شخصیتی تبدیل شده است. همچنین هنوز شاهد این هستیم که احساسات خاویر و کلمنتاین در طول بازی توسط مواردی که برایشان اهمیت دارد برانگیخته می‌شود.

به‌علاوه تمامی گفته‌ها، بنظر می‌رسد استودیو تل‌تیل گیمز قصد دارد که یک دیسک بنام «Season Pass Disc» را برای فصل سوم منتشر کند. این دیسک حاوی قسمت اول بوده و ما بقیه قسمت‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده