نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

منتظر تریلر جدیدی از بخش داستانی Battlefield 1 باشید

دایس، اعلام کرد که آخر این هفته، ویدیو جدیدی از بخش تک‌نفره Battlefield 1 منتشر خواهد کرد.

چند روز پیش بود که اولین تریلر از بخش داستانی بازی مورد انتظار Battlefield 1 منتشر شد و حال DICE، سازنده بازی، اعلام کرد که به زودی ویدیو دیگری از بخش تک‌نفره بازی منتشر خواهد کرد.

این خبر در حساب رسمی استودیو دایس در وب‌سایت توییتر اعلام شد و در ادامه گفته شد که در تاریخ اول اکتبر (۱۰ مهر)، اولین استریم زنده از بخش داستانی بازی در جریان نمایشگاه توییچ‌کان پخش خواهد شد. متن این توییت به شرح زیر است:

تقویم‌های خود را علامت بزنید! اولین استریم زنده از بخش تک‌نفره بازی بتلفیلد 1 به زودی پخش خواهد شد.

این ویدیو در صفحه اصلی نمایشگاه TwitchCon در وب‌سایت توییچ پخش خواهد شد. 

بخش داستانی بازی Battlefield 1 در نقاط مختلفی از جهان از جمله کوهستان آلپ و صحراهای خاورمیانه جریان دارد. این بازی دارای ۵ داستان مجزا از جنگ جهانی اول است که گیمرها در بازی این فرصت را پیدا می‌کنند که لاورنس عربستان را نیز ملاقات کنند.

علاوه بر بخش تک‌نفره، بازی Battlefield 1 یک بخش چندنفره بسیار مفصل نیز دارد. چندی پیش نیز بتای عمومی این بخش برگزار شد و توانست به موفقیت زیادی دست پیدا کند. بیش از ۱۳ میلیون نفر این نسخه آزمایشی را تجربه کردند که رکورد جدیدی را برای یکی از بازی‌های الکترونیک آرتز رقم زد و توانست رقم ۹ میلیون گیمر بازی Star Wars Battlefront را پشت سر بگذارد. 

Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) عرضه خواهد شد با این حال مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access می‌توانند بازی را بیش از یک هفته زودتر تجربه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده