نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Silence به کارگردانی مارتین اسکورسیزی کریسمس امسال اکران می شود

کمپانی پارامونت اعلام کرد سرانجام جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی به نام Silence در کریسمس امسال به روی پرده خواهد رفت.

کمپانی پارامونت اعلام کرد که فیلم مورد انتظار سکوت (Silence) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، که با همکاری دو کمپانی Fabrica de Cine و Ai Films تولید و ساخته شده است، به صورت اکران محدود در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) امسال به روی پرده خواهد رفت، اکران گسترده این فیلم در تاریخ نامشخصی در ماه ژانویه ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی در اسکار امسال حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جی کاکس است، وی پیش از این برای نوشتن فیلمنامه دو فیلم دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) و عصر معصومیت (The Age of Innocence) با اسکورسیزی همکاری داشته است. اسکورسیزی علاوه بر کارگردانی فیلم Silence، به عنوان تهیه کننده در کنار اما ترلینگر، راندال امت، باربارا دفینا، ویتوریو سچی‌گوری، ایروین وینکلر و گاستون پاولویچ (مدیر کمپانی Fabrica de Cine) در این فیلم حضور دارد. دیل براون نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم حضور دارد.

اندرو گارفیلد، آدام درایور، لیام نیسون، تادانابو آسانو، کیران هایندز، ایسی اوگاتا، یوسوکه کوبوزوکا و یوشی اویدا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Silence حضور دارند و نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام اثر شوساکو اندو، است که اسکورسیزی نزدیک به ۲۵ سال در نظر داشت فیلم آن را تولید و اکران کند. در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) دیگر فیلم لیام نیسون به نام تماس تلفنی هیولا (A Monster Calls) به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا، به صورت محدود اکران می‌شود. علاوه بر نیسون، لوئیس مک دوگال، فلیسیتی جونز، سیگورنی ویور و توبی کبل دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. اکران گسترده فیلم A Monster Calls برای تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۷ دی امسال) در نظر گرفته شده است.

دو روز پیش از اکران فیلم Silence و پیش از آغاز کریسمس فیلم‌های مهم دیگری چون کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) از کمپانی فاکس قرن بیستم، انیمیشن جدید ایلومینیشن اینترتینمنت و یونیورسال به نام بخوان (Sing) و مسافران (Passengers) از کمپانی سونی پیکچرز در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) به روی پرده می‌روند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده