// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

بروز رسانی ۶۰ فریم بر ثانیه Hyper Light Drifter در دسترس قرار گرفت

استودیو هارت مشین با ارائه یک بروز‌رسانی بتا امکان تجربه بازی Hyper Light Drifter به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم کرد.

زمانی که استودیو هارت مشین، بازی Hyper Light Drifter را در ماه مارس منتشر کرد، به این نکته اذعان شد که اضافه کردن نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه چندان آسان نبوده و نیاز‌مند ساعت‌ها کار و تلاش است. اکنون که ۶ ماه از انتشار بازی می‌گذرد، این استودیو در قالب یک بروز‌رسانی امکان تجربه Hyper Light Drifter به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه را به صورت بتا اضافه کرده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی Hyper Light Drifter هستید و قصد تجربه بازی به صورت ۶۰ فریم را دارید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • بر روی بازی Hyper Light Drifter در Steam Library راست کلیک کنید
  • بر روی Properties کلیک کنید
  • وارد تب Betas شوید
  • بر روی منوی کشویی کلیک کرده و next_update را انتخاب کنید
  • در پایان دکمه close را کلیک کنید و بروز‌رسانی بازی سریعا آغاز خواهد شد

در حال حاضر بروز‌رسانی مذکور تنها بر روی پلتفرم‌ ویندوز در دسترس است و استودیو هارت مشین قصد دارد پیش از خارج کردن از حالت بتا و ارائه بر روی دیگر پلتفرم‌ها، آن را تست کند. این استودیو در ادامه اعلام کرده است که این بروز‌رسانی که نتیجه ۱۱۵ هزار خط کد است، بی‌نقص نبوده و ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. استودیو هارت مشین دو گزینه جا‌به‌جایی بین ۳۰ فریم و ۶۰ فریم و بازگشت به بروز‌رسانی رسمی را برای جلو‌گیری از مشکلات احتمالی در نظر گرفته است.

Hyper Light Drifter

امکان تجربه بازی Hyper Light Drifter به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه، تنها یکی از ویژگی‌های جدید این بازی است. استودیو هارت مشین دو حالت جدید به نام‌های Boss Rush و Newcomer را به بازی اضافه می‌کند که حالت اول چالش‌های جدیدی در پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد و در حالت دوم بازی آسان‌تر خواهد بود. حالت Boss Rush تنها در صورتی قابل تجربه است که حالت Standard را کامل کرده باشید. این بدان معناست که با به اتمام رساندن حالت Newcomer نمی‌توانید به حالت مذکور دسترسی پیدا کنید. همچنین برای دست‌یابی به تعدادی از اچیومنت‌های بازی لازم است که در حالت Standard بازی کنید.

اگر هنوز بازی Hyper Light Drifter را خریداری نکرده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید این بازی را با ۳۳ درصد تخفیف با قیمت ۱۳٫۳۹ دلار خریداری کنید. همچنین با پرداخت ۱۶٫۷۴ دلار علاوه بر بازی، موسیقی متن که به تنهایی ۳٫۳۴ دلار قیمت دارد، را دریافت کنید. علاوه بر امکان انجام بازی Hyper Light Drifter به صورت تک‌نفره، می‌توانید این بازی را به صورت چند‌نفره، چند‌نفره محلی، Co-op نیز تجربه کنید.

بازی Hyper Light Drifter هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، مک، لینوکس و ویندوز عرضه شده است. با این حال مدتی پیش اعلام شد که روند ساخت نسخه‌های پلی‌استیشن ویتا و Wii U این بازی متوقف شده است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده