نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

ویدیویی از ۲۰ دقیقه ابتدایی Gears of War 4 منتشر شد

مایکروسافت روز گذشته ویدیوی منتشر کرد که در آن ۲۰ دقیقه ابتدایی Gears of War 4 قابل مشاهده بود. 

چندی پیش بود که استودیو کوالیشن، سازنده بازی Gears of War 4، اعلام کرده بود که به زودی اطلاعات جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد. امروز Microsoft ناشر بازی، ویدیویی منتشر کرد که در آن ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی قابل مشاهده بود و کاربران می‌توانستند مقدمه بازی را تماشا کنند.

این ویدیو ابتدا با صحبت‌های راد فرگوسن و مد سیرسی، دو نفر از اعضای استودیو The Coalition آغاز می‌شود. در مقدمه بازی، بازیکنان علاوه بر آشنا شدن با شخصیت‌های جدید بازی، با مکانیزم‌های آن نیز آشنا می‌شوند و سپس بازیکنان سریعا وارد مبارزه می‌شوند. سپس فرگوسن و سیرسی از اهمیت این مقدمه یا به اصطلاح پرولوگ سخن می‌گویند:

مقدمه بازی، بسیار برای ما هیجان‌انگیز و باحال بود. ما شانس این را به دست آوردیم که زمینه‌هایی از بازی را مانند جنگ‌های پندولوم مورد بررسی قرار دهیم که پیش از آن وارد آن نشده بودیم. همچنین ما فرصت این را به دست آوردیم که دوباره با برخی از شخصیت‌های قدیمی ارتباط برقرار کنیم. ما از اینکه دوباره شخصیت دام را دیدیم، بسیار خوشحال شدیم!

|

بخش داستانی بازی را می‌توان به صورت دو نفره (هم به صورت محلی و از طریق قابلیت اسپلیت اسکرین)‌ و هم به صورت آنلاین تجربه کرد.

Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر)برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر از آن دسته از افرادی باشید که نسخه آلتیمیت بازی را خریده باشید، می‌توانید چند روز زودتر یعنی در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) این بازی را تجربه کنید. چند روز پیش نیز پری‌لود این بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان آغاز و حجم بازی نیز مشخص شد. این بازی نیز از آن دست از بازی‌هایی است که از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده