نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

نسخه های آینده Gears of War ممکن است سبکی غیر از شوتر داشته باشند

فیل اسپنسر و چاک اوسیا اعلام کرده‌اند که نسخه‌های آینده سری Gears of War ممکن است سبک متفاوتی داشته باشند.

سری Gears of War به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک شوتر سوم‌شخص معرفی می‌شود که مخصوصا اولین نسخه آن، انقلابی در این سبک بود و بازی‌های زیادی در آینده از آن الهام گرفتند. حال که این روز‌ها در آستانه عرضه نسخه چهارم این بازی قرار داریم، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس و چاک اوسیا، کارگردان استودیو کوالیشن، اعلام کرده‌اند که نسخه‌های آینده این سری ممکن است سبک متفاوتی داشته باشند.

این دو اخیرا در جلسه‌ای با حضور طرفداران این سری شرکت داشتند و در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است نسخه‌های آینده این سری سبک دیگری داشته باشند؟، اوسیا گفت:

ما همواره احتمالات موجود را بررسی می‌کنیم و اگر حس کنیم که بازی در سبک دیگری موفق خواهد شد، شاید سراغ آن برویم.

البته پیش از اینکه اوسیا چنین پاسخی بدهد، اسپنسر از وی خواست تا از ارائه جزییات بیش‌تر خودداری کند. همچنین اسپنسر هم در این مورد توضیحاتی ارائه کرد:

زمانی که گرد هم آمدیم و خواستیم در مورد آینده این سری صحبت کنیم، به این نتیجه رسیدیم که روش‌های مختلفی برای ادامه دادن Gears of War و روایت داستان آن وجود دارد. این سری آنقدر غنی است که می‌توان داستان آن را در قالب بازی، کتاب یا هر محصول دیگری روایت کرد و البته ساخت بازی در سبک‌های دیگر هم یکی از جالب‌ترین روش‌های موجود است.

Gears of War 4 که جدید‌ترین نسخه از این مجموعه است، در تاریخ ۲۰ مهر (۱۱ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. با این حال اگر نسخه ۱۰۰ دلاری بازی را پیش‌خرید کنید، چهار روز زودتر می‌توانید بازی را تجربه کنید. به‌علاوه چندی پیش تریلر هنگام عرضه بازی نیز منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده