نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تصاویر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter Two منتشر شد

کمپانی لاینزگیت تصاویر جدیدی را از فیلم John Wick: Chapter Two با نقش آفرینی کیانو ریوز، منتشر کرد.

فیلم جان ویک: قسمت دوم (John Wick: Chapter Two)، که دنباله فیلم موفق جان ویک (John Wick) است که داستان قاتل حرفه‌ای را که شخصیتی فوق العاده خشنی دارد و به دنبال انتقام از تبه کاران و افراد شرور است روایت می‌کند. چندی پیش لاینزگیت اولین پوستر فیلم John Wick: Chapter Two را منتشر کرد، حال این کمپانی دو تصویر جدید از این فیلم منتشر کرده است که به نظر می‌رسد این بار سگ ویک تا پایان فیلم زنده بماند. در تصویر اول جان ویک بر روی پل در حال قدم زدن با سگ جدید خود است، که در این تصویر ویک کمی شبیه به شخصیت نیتن دریک در مجموعه بازی‌های Uncharted شده است. در تصویر دوم ویک در یک باشگاه دیده می‌شود که کت و شلوار جدید خود را که تصویر آن را پیش از این در پوستر آن مشاهده کردیم، بر تن کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

طبق اطلاعات و خلاصه داستانی که از فیلم John Wick: Chapter Two منتشر شده است، داستان فیلم پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد جایی که جان ویک به عنوان یک قاتل بازنشسته پس از کشته شدن سگش، دست به انتقام گیری می‌زند. حال جان ویک پس از یک معامله جدید به رم سفر می‌کند تا انتقام جدیدش را از یک گروه آدمکش حرفه‌ای بین المللی بگیرد. علاوه بر ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter Two حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم John Wick: Chapter Two قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده چاد استاهلسکی خواهد بود. ریوز تمرین‌های سختی را برای بازی در فیلم John Wick: Chapter Two از جمله استفاده گسترده از اسلحه گرم برای تمرین و آموزش، دیده و پشت سر گذاشته است. گفته می‌شود نخستین تریلر فیلم John Wick: Chapter Two قرار است در نمایشگاه کامیک کان در نیویورک منتشر شود. نمایشگاه کامیک کان نیویورک از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر (۱۵ تا ۱۸ مهر) برگزار خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده