// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Mighty Box

در بازی Mighty Box با آقای جعبه برای روبرو شدن با طوفانی جهانی و بازگشت به کنار خانواده همراه می‌شویم.

طوفانی سهمگین زمین زیبای ما را با بزرگترین سیلاب‌ها همراه کرده و شهرهای زیادی از نیویورک گرفته تا قاهره و مسکو در برابر حجم عظیم آب به زانو در آمده‌اند. در این میان یک جعبه شجاع و توانمند نیز به دور از خانواده در حال تماشای تلویزیون است. آقای جعبه، با شنیدن اولین خبرها از آغاز این رویداد طبیعی به یاد خانواده خود افتاده و تصمیم می‌گیرد تا با پشت سر گذاشتن سختی‌های پیشرو به کنار فرزند و همسر خود در آن سوی جهان برود. داستان Mighty Box از همین چند جمله و تصاویر چند ثانیه‌ای تشکیل می‌شود. با ورود به نخستین مرحله در شهر نیویورک شاهد جزئیات بسیار خوب از طراحی‌های ارائه شده توسط FullSwing Games، توسعه‌دهنده بازی خواهید بود. این استودیو با ارائه گرافیکی زیبا و آب و هوایی بارانی سعی کرده تا سختی‌های پیشروی یک جعبه شجاع را به نمایش بگذارد.

Mighty Box ZoomG

با جمع‌آوری سکه‌ها قادر به خریداری یکی از سه آیتم برای هر مرحله هستید.

بازی به صورت دو بعدی و ساید اسکرولینگ تنظیم شده است، جایی که شما باید با لمس نمایشگر به آقای جعبه کمک کنید تا از روی موانع پریده و به انتهای مرحله برسد. البته این موضوع آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نخواهد بود. آقای جعبه صاحب یک چتر قرمز رنگ است که به کمک آن قادر هستید تا از روی چاله‌های بزرگ یا موانع گسترده پرشی عظیم داشته باشید. با این حال، توسعه‌دهندگان سعی کرده‌اند تا با استفاده از تغییر در روند بازی، از تکراری شدن مراحل جلوگیری کنند. هر یک از کشورها دارای ویژگی خاصی از گیم‌پلی است که هر کدام در جایگاه‌ خود زیبا به نظر می‌رسند. به عنوان مثال در شهر مسکو شاهد زمین برفی هستیم که با ورود آقا جعبه به داخل برف‌ها از سرعت حرکت و توانایی او در پرش کاسته می‌شود، به همین دلیل بازیکنان باید با پرش به روی اجسام و الوارهای چوب یا تراکتورهای در برف خوابیده پرش‌های طولانی را برای عبور از گودال‌های آب داشته باشند. یا در کشور مصر برای عبور از میان اهرام‌ها باید با پرش برروی کلید آنها، درب مخفی روبروی خود را باز کنید تا آقای جعبه بتواند از گذرگاه خطرناک داخل هرم عبور کند. وظیفه کلی شما تنها عبور از میان مراحل است البته در این میان در هر مرحله یک چک‌پوینت در نظر گرفته شده تا بازیکن مجبور به طی کردن کامل مراحل در صورت برخورد با موانع نباشد. با توجه به عجله داشتن آقای جعبه و بارش سنگین باران، در صورتی که با هریک از موانع برخورد کنید یا در پشت آنها گیر بیافتید یکی از جان‌های خود را به سرعت از دست خواهید داد. از جمله موانع بازی می‌توان به دوچرخه، تنه بریده درخت، تراکتور، پرندگان مهاجر، صخره‌های معلق و بسیاری دیگر که در هر کشور متفاوت است، اشاره کرد. با توجه به پرداخت یک دلار برای خریداری بازی، Mighty Box‌ بدون هیچگونه خرید درون برنامه‌ای و با بیش از ۲۰ مرحله متنوع در دسترس قرار دارد.

Mighty Box ZoomG

علاوه بر این در جریان بازی مجموع سکه‌هایی زرد رنگ با نشان دلار پخش شده‌اند که با جمع‌آوری این سکه‌ها قادر به خریداری سه قابلیت سشوار، زره آهنین و حباب هستید که به ترتیب قابلیت خشک کردن، مقاوم کردن و پرواز از روی موانع را به آقای جعبه می‌دهند. قهرمان داستان ما در کنار شجاع و توانمندی، دارای احساسات رئوفی نیز است. در جریان هر مرحله یک توله سگ حضور دارد که آقای جعبه باید آنها را نجات دهد. همانطور که در بالا اشاره شد گرافیک بازی از نقاط قوت بازی موبایل Mighty Box است. در جریان هر مرحله شاهد ویژگی‌های بصری و طراحی‌های متنوعی هستیم،‌ در کنار زیبایی بارش باران تصاویر پس زمینه مراحل نیز بسیار زیبا طراحی شده‌اند. این موضوع در کنار موانع متنوع و هر یک متناسب با ویژگی‌های فرهنگی کشورها از جمله نکاتی است که توجه فول‌سوئینگ گیمز را به جزئیات نشان می‌دهد. هر چند شاید در بازی با برخی از افت فریم‌های جزئی روبرو شوید اما این موضوع تاثیر چندانی برروی گیم‌پلی -علی‌رغم سرعت بالا- بازی نمی‌گذارد.

در مجموع اگر به دنبال یک بازی ساید اسکرولینگ هستید که در کنار سرگرمی، مراحل کوتاهی را ارائه دهد، بازی یک دلاری Mighty Box گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد. صدای زیبای بارش باران و تلاش آقای جعبه برای پشت سر گذاشتن موانع مختلف برای رسیدن به آغوش گرم خانواده به همراه سفر به کشور‌های مختلف جهان، ارزش انجام جعبه توانمند یا Mighty Box را افزایش می‌دهد. به شما پیشنهاد می‌کنم این بازی را که برای اندروید و iOS عرضه شده از دست ندهید.

دانلود بازی Mighty Box از گوگل پلی | آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده