// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

تصویر جدیدی از دوربین پلی استیشن 4 برای پلی استیشن VR منتشر شد

سونی تصویر جدیدی را از دوربین باز طراحی شده پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است.

نخستین بار در جریان نشست پلی‌استیشن در شهریور ماه بود که سونی از دوربین باز طراحی شده پلی‌استیشن 4 برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR رونمایی کرد. اکنون سونی تصویر جدید و واضح را از این دوربین منتشر کرده است. در صورتی که علاقمند به خریداری هدست پلی‌استیشن VR هستید باید این دوربین را در لیست خرید خود قرار دهید. پلی‌استیشن VR در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) عرضه خواهد شد.

سونی نخستین بار نسخه قبلی دوربین پلی‌استیشن 4 را در هنگام انتشار کنسول عرضه کرده بود. این دوربین با ظاهر مستطیلی شکل عملا نتوانست در جلب رضایت مشتریان موفق عمل کند. هرچند بسیاری از خریداران نیز به غیر از استفاده از دوربین در برخی بازی‌های محدود مانند Just Dance، استفاده زیادی را از این دوربین نداشته‌اند.

دوربین جدید از انعطاف پذیری بیشتری بهره می‌برد در نتیجه استفاده از آن در موقعیت‌های دلخواه آسان‌تر خواهد بود. آمازون اکنون این دوربین را با قیمت ۵۵ دلار برای فروش لیست کرده است. با توجه به لزوم استفاده از دوربین برای پلی‌استیشن VR، شاید اکنون زمان مناسبی برای خریداری دوربین جدید پلی‌استیشن 4 با توجه به افزایش تقاضا در زمان عرضه هدست PlayStation VR باشد.

از جمله ویژگی های دوربین پلی‌استیشن 4 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخش (Broadcast) تصویر خود در هنگام انجام بازی با استفاده از دوربین پلی‌استیشن. تصویر خود را به صورت تصویر بر تصویر برروی ویدیوی گیم‌پلی خود در جریان لایو‌استریم اضافه کنید.
  • هماهنگی کامل با نوار نور کنترلر بی سیم دوال‌شاک 4 به فناوری سنجش عمق تکامل یافته سه بعدی دوربین اجازه می‌دهد تا بازیکن را با حساسیت بیشتری ردیابی کند.
  • با استفاده از دستورات صوتی و قابلیت‌های تشخیص چهره تعبیه شده در این دروبین می‌توانید بلافاصه وارد پلی‌استیشن 4 شده و بدون نیاز به کنترلر به گشت و گذار در این سیستم بپردازید.

اگر علاقمند به دروبین پلی‌استیشن 4 هستید، آمازون اکنون یک باندل شامل دوربین و یک کنترل حرکتی Move را با قیمت ۸۰/۵۲ دلار به فروش می‌رساند. هرچند اجباری برای استفاده از کنترلر Move به همراه پلی‌استیشن VR وجود ندارد با این حال، این کنترلر در بازی‌های واقعیت مجازی قابل استفاده است.

New Playstation 4 Camera


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده