نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

ریزر از ماوس مخصوص بازی DeathAdder Elite رونمایی کرد

ماوس DeathAdder Elite، جدیدترین ماوس مخصوص بازی ریزر است که حساسیت فوق‌العاده‌ای دارد.

روز گذشته، شرکت Razer که در ساخت وسایل و تجهیزات مخصوص بازی فعالیت دارد، از ماوس جدید خود با نام DeathAdder Elite رونمایی کرد. این ماوس دارای رزولوشنی معادل با ۱۶ هزار DPI است. از دیگر مشخصات DeathAdder Elite می‌توان به شتاب 50G و 450 IPS اشاره کرد.

بنا به ادعای ریزر، این ماوس سریع‌ترین، حساس‌ترین و دقیق‌ترین ماوس مخصوص بازی است. ریزر در این ماوس از رزولوشنی معادل با ۱۶ هزار DPI استفاده کرده است که تا به حال فقط تعداد محدودی از ماوس‌ها از این رزولوشن استفاده کرده‌اند. به علاوه، IPS یا Inches Per Second (مسافتی که در هر ثانیه ماوس طی می‌کند) این ماوس نیز به ۴۵۰ رسیده است. شتاب این ماوس نیز به 50G رسیده است.

DeathAdder Elite

شما می‌توانید DPI این ماوس را به وسیله کلید‌هایی که برروی بدنه آن تعبیه شده، تنظیم کنید. این ماوس همچنین دارای کلید‌هایی مکانیکی است که باز هم بر اساس ادعای ریزر، دارای سریع‌ترین زمان پاسخگویی هستند. Razer Chroma، تکنولوژی نورپردازی مخصوص ریزر که به شما اجازه می‌دهد رنگ‌های مختلفی برای LEDهای تعبیه شده برروی محصولات این شرکت استفاده کنید نیز در DeathAdder Elite وجود دارد. این ماوس هم‌اکنون با قیمت ۶۹/۹۹ دلار در وب‌سایت این شرکت برای پیش‌فروش قرار داده شده است. قیمت ماوس ریزر جدید آن را به گزینه‌ای مهم در بازار میان‌رده‌ها بدل می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده