نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

Call of Duty: World at War و سه بازی دیگر به قابلیت Backward Compatibility اضافه شدند

مایکروسافت اعلام کرد چهار بازی از جمله Call of Duty: World at War به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است.

مایکروسافت اعلام کرد چهار بازی دیگر به قابلیت محبوب و پر طرفدار Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده است. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌‌باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در صفحه شخصی خود در تویتر اعلام کرد، چهارمین بازی Call of Duty: World at War و E4: Every Extend Extra Extreme و Encleverment Experiment و FunTown Mahjong به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است. بازی World at War، نخستین نسخه ایکس‌باکس 360 مجموعه Call of Duty نیست که بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی است، پیش از این سه نسخه Call of Duty 3 ،Call of Duty 2 و Call of Duty: Black Ops به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده بودند.

Call of Duty: World at War

هرب همچنین تایید کرد که تمامی نسخه‌های بازی Call of Duty قابلیت Backward Compatibility را می‌توان مستقیما از کنسول ایکس‌باکس وان خریداری کرد. پیش از این، کاربران برای خرید برخی از بازی‌های این قابلیت باید از طریق سایت Xbox.com اقدام می‌کردند. در صورتی که این چهار بازی را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 دیجیتالی خریداری کرده باشید، این بازی‌ها به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه خواهد شد، اما در صورتی که می‌خواهید این بازی‌ها را برای اولین بار تهیه کنید، می‌توانید به وب‌سایت Xbox برای خرید آن مراجعه کنید یا از طریق کنسول ایکس‌باکس وان اقدام کنید. لینک‌های خرید بازی‌های جدید قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان:

قابلیت Backward Compatibility از نوامبر ۲۰۱۵ به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. تاکنون بیش از ۲۵۰ بازی به فهرست بازی‌های Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است، شما در اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده