// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

اطلاعات جدیدی از بخش تک نفره بازی Battlefield 1 توسط ESRB منتشر شد

در جدیدترین اخبار از بازی Battlefield 1 اینکه اطلاعات جدیدی از بخش تک‌نفره‌ی آن توسط بنیاد ESRB منتشر شده است.

پس از تعیین شدن شرایط سنی بزرگسال (M) برای بازی Battlefield 1 توسط بنیاد ESRB، به تازگی مشخص شده که این بنیاد اطلاعات جدیدی نیز از بخش داستانی این بازی مورد انتظار منتشر کرده که نشان دهنده‌ی وجود کلاس‌های مختلف برای بخش تک‌نفره‌ی بازی است. هر یک از این کلاس‌ها دارای سبک و حال و هوای مختص به خود بوده و می‌توانند حسی ناب و منحصر بفرد از محیط جنگ جهانی اول را در بازی با هر یک از این کلاس‌های نظامی به ما منتقل کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بنیاد ESRB این کلاس‌ها که برای تکمیل مراحل بخش تک‌نفره‌ی بازی طراحی شده‌اند، شامل خلبان جنگجو، خدمه‌ی خودروی زرهی، جنگجوی شورشی و نامه‌رسان هستند. در این بازی و مراحل آن شاهد درگیری‌های متعدد و سنگین، فریاد سربازان از درد، انفجارهای مهیب، نبردهای تن به تن طبیعی و واقع‌گرایانه و جان دادن بسیاری از سربازان در شعله‌های بی‌رحم آتش خواهیم بود. از جمله‌ی صحنه‌هایی که در این بازی مشاهده خواهیم کرد، غوطه‌ور شدن سربازان در خون که بعضا قطع عضو نیز شده‌‌اند و در ساحل افتاده‌اند است. این چنین صحنه‌هایی که توسط کمپانی دایس به تصویر کشیده می‌شوند، به شکلی بسیار واقع‌گرایانه سعی در نمایش وقایع و رویدادهای جنگ جهانی اول دارند.

البته هواداران این بازی محبوب لازم نیست مدت طولانی صبر کنند، چراکه تاریخ انتشار بازی Battlefield 1 در ۳۰ مهر ماه (۲۱ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد بود. خبر خوب دیگر اینکه کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان که عضو Origin/EA Access هستند می‌توانند یک هفته قبل از انتشار بازی، آن را بصورت آزمایشی اجرا کرده و دو مرحله از بخش داستانی بازی و نهایتا ۱۰ ساعت را در بخش چندنفره‌ی آن سپری کنند.


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده