نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تصاویر جدیدی از فیلم Assassin's Creed توسط توتال فیلم منتشر شد

مجله بریتانیایی توتال فیلم در شماره اخیر خود تصاویر جدیدی را از فیلم مورد انتظار Assassin's Creed منتشر کرده است.

با توجه به سابقه طولانی مدت بازی‌های کامپیوتری در صنعت فیلم و سینما، فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) برای کمپانی فاکس قرن بیستم یک قمار بزرگ به حساب می‌آید، اما با این وجود هنوز هم مقدار زیادی دلیل برای خوش بینی وجود دارد که فیلم Assassin's Creed به یک فیلم متفاوت و موفق تبدیل شود. مایکل فاسبندر، بازیگری که ۲ بار نامزد جایزه اسکار شده است، قرار است در دو نقش کالوم لینچ و جد قاتل خود اگیلار به ایفای نقش بپردازد. در کنار وی بازیگرانی چون ماریون کوتیار و جرمی آیرونز دیده می‌شوند که هر دو برنده جایزه اسکار شده‌اند و همچنین مایکل کی ویلیامز، نامزد یک جایزه امی، به همراه برندن گلیسون، نامزد سه جایزه گلدن گلوب دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

تصویر روی جلد شماره جدید مجله توتال فیلم به فیلم Assassin's Creed اختصاص داده شده است که تصویر بزرگی از مایکل فاسبندر را روی آن مشاهده می‌کنیم، در کنار آن اطلاعات و تصاویر جدیدی نیز توسط جاستین کورزل، کارگردان فیلم، منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد مجله توتال فیلم به همراه برخی از جدیدترین تصاویر فیلم Assassin’s Creed را مشاهده کنید:

فیلم Assassin’s Creed  برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری (۱ دی) برنامه ریزی شده است،  فاسبندر در نقش مردی به نامه «کالیوم لینچ» در زمان حال بازی می‌کند که متوجه می‌شود از اجداد یک آدمکش در قرن ۱۵ میلادی است. او با استفاده از تکنولوژی به آزاد کردن و بهره‌جویی  خاطرات ژنتیکی می‌پردازد و قادر به استفاده از دانش و مهارت به دست آمده از گذشته خود برای غلبه بر «سازمان قدرتمند تمپلار» در زمان حال است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده