نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

بررسی بازی NBA 2K17 از دید وبسایت‌های معتبر دنیا

نمرات بازی NBA 2K17 به طور کامل منتشر شده‌اند و در این مطلب مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

بازی NBA 2K17، جدید‌ترین نسخه از شبیه‌ساز بسکتبال استودیو تو‌کی اسپورتس، هفته گذشته منتشر شد. این بازی همان روند موفقی را که در نسخه‌های قبلی آغاز شده بود ادامه داده و حال که نمرات آن منتشر شده‌اند، به جرات می‌توان گفت که با یک بازی و شبیه‌ساز بسکتبال عالی روبرو هستیم. NBA 2K17 هجدهمین نسخه از سری بازی‌های NBA 2K است. در این نسخه هم مانند NBA 2K16، شاهد یک بخش داستانی هستیم که به گفته سازندگان، بسیار بهتر از نسخه سال قبل خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های بازی، می‌توان به وجود حالت‌های مختلفی مثل MyGM و MyLeague اشاره کرد. همچنین علاوه بر تیم‌های لیگ NBA، شاهد حضور تیم‌های ملی، تیم‌های حاضر در لیگ اروپا و تیم‌های کلاسیک و قدیمی هستیم که علاقه‌مندان به بسکتبال، با انتخاب آن‌ها می‌توانند تجربه بازی با ستارگانی چون مایکل جردن، اسکاتی پیپین یا دیگر بازیکنان را تجربه کنند.

NBA 2K17 برای ایکس‌باکس 360،‌ ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شده است و در ادامه می‌توانید جمع‌بندی نمره‌های این بازی را مشاهده کنید:

NBA 2K17

  • سازنده بازی: توکی اسپورتس (2K Sports)
  • ناشر بازی: توکی گیمز (2K Games)
  • تاریخ عرضه: ۳۰ شهریور (۲۰ سپتامبر)
  • پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس 360،‌ ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی

NBA 2K17

گیم اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

در بین شبیه‌ساز‌های ورزشی، هیچ بازی‌ای کیفیتی مشابه NBA 2K17 ندارد. این بازی از نظر جزییات گرافیکی بسیار زیبا است و علاوه بر آن پیشرفت‌هایی در بخش گیم‌پلی بازی دیده می‌شود که واقعا خوب است. از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به تنوع حالات مختلف و گزارشگر‌های خیلی خوب اشاره کرد. NBA 2K17 بازی‌ای است که طرفداران بازی‌های ورزشی هرگز نباید آن را از دست بدهند.

فوربس: ۹۱ از ۱۰۰

NBA 2K17 یک بازی بسیار کامل است که مانند همیشه، بازی‌های ورزشی را وارد سطح جدیدی می‌کند. NBA 2K17 را می‌توان چند بازی در قالب یک بازی دانست. تنوع بالای حالت‌ها یک تجربه عالی برای گیمر رقم می‌زند و با اینکه چند ایراد جزئی در بازی دیده می‌شود، ولی در کل شاهد یک بازی ورزشی عالی هستیم.

گیمز رادار: ۹۰ از ۱۰۰

NBA 2K17 روندی را که باعث موفقیت نسخه‌های قبلی شده بود، ادامه داده است. بازی بسیار خوش‌ساخت و کامل است و در کل، بازی‌ای است که همه شبیه‌ساز‌های ورزشی باید از آن الهام بگیرند.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

با وجود داشتن ضعف‌هایی، هیجانی که بازی NBA 2K17 از بسکتبال ارائه می‌دهد واقعا عالی است و خیلی سخت است که آن را دوست نداشته باشید. تنها ضعف‌های بازی را می‌توان نبود حالت 2KU و تکراری بودن برخی صحبت‌های گزارشگر بازی دانست. بقیه قسمت‌های بازی بسیار هیجان‌انگیز و عالی هستند. به شخصه پس از اینکه زمانی را صرف یکی از نسخه‌های NBA 2K کرده‌ام، فهمیدم که چرا این بازی‌ها تا این حد محبوب هستند. NBA 2K17 بازی‌ای است که دیگر شبیه‌ساز‌های ورزشی هم آن را الگوی خود قرار دهند.

آی‌جی‌ان: ۸۹ از ۱۰۰

NBA 2K17 یک نسخه عالی دیگر در این مجموعه است. مکانیزم‌های شوت‌زنی و دریبل‌زنی بسیار بهتر شده‌اند و قسمت مدیریت باشگاه هم پیشرفت‌های زیادی کرده که باعث می‌شود شخصا علاقه زیادی به مدیریت تیمم داشته باشم.

نمره متای NBA 2K17


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده