نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

رابط کاربری فروشگاه استیم بزودی تغییر خواهد کرد

اخیرا مشخص شده که ظاهر رابط کاربری فروشگاه استیم به‌زودی تغییر خواهد کرد.

کمپانی ولو از برخی توسعه‌دهندگان مشهور دعوت می‌کند تا با عضویت در گروهی مخصوص، پیش از عرضه رسمی آپدیت‌ها و حتی آغاز فروش‌های ویژه استیم، از آن‌ها مطلع شوند. یکی از کاربران سایت نئوگف که عضو این گروه است، اعلام کرده که به‌زودی شاهد تغییراتی در رابط کاربری فروشگاه استیم خواهیم بود. برای مثال در صفحه اصلی فروشگاه شاهد تصاویر بزرگ‌تری نسبت به قبل خواهیم بود که باعث می‌شود ظاهر این صفحه مرتب‌تر از قبل شود. به‌علاوه تعدادی لینک جدید به ستون سمت چپ اضافه می‌شود که کاربران را به بازی‌های اخیرا عرضه شده، فروش‌های ویژه، پرفروش‌ترین‌ها، بازی‌هایی که در آینده نزدیک عرضه می‌شوند و بازی‌هایی که اخیرا آپدیت شده‌اند هدایت خواهد کرد.

به‌علاوه پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شوید، در این ستون چند مورد دیگر را نیز مشاهده خواهید کرد که یکی از آن‌ها بازی‌های محبوب در بین دوستان شما است. یک لینک کاملا جدید هم در صفحه اول شاهد خواهیم بود که شما را به صفحه بازی‌های پرفروشِ جدید هدایت خواهد کرد.

تغییر بسیار مهم دیگر، مربوط به شخصی‌سازی صفحه اصلی می‌شود. پیش از این کاربران در نهایت می‌توانستند بازی‌های قسمت Queue را شخصی‌سازی کنند که از این پس امکانات بیش‌تری خواهند داشت و می‌توانند مثلا انتخاب کنند که بازی‌های واقعیت مجازی یا Early Access در صفحه اول نمایش داده نشوند.

در آپدیت جدید استیم، همچنین تغییراتی در نحوه نمایش داده شدن بازی‌های جدید به کاربران اعمال خواهد شد و این بازی‌ها به افرادی که احتمال می‌رود از آن‌ها خوش‌شان بیاید، نشان داده خواهند شد. همچنین تغییراتی هم در Curator‌ها اعمال خواهد شد و این افراد قادر خواهند بود انتخاب کنند که آیا دوست دارند بازی‌های‌شان حالت پیشنهادی داشته باشند یا فقط جنبه اطلاع دادن داشته باشند. در نتیجه یک قسمت جدید در صفحه اصلی اضافه خواهد شد که در آن می‌توانید بازی‌های اخیرا پیشنهاد شده توسط Curator‌هایی را که دنبال می‌کنید مشاهده کنید. به‌علاوه در صفحه دیگری هم می‌توانید بازی‌های قدیمی پیشنهاد شده توسط این افراد را ببینید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده