نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی BioShock Collection در دومین هفته انتشار

با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار بازی‌ها را بر عهده دارد، این هفته هم مانند هفته گذشته، کالکشن بازی بایوشاک که هفته پیش منتشر شد، توانست در دومین هفته انتشار خود، به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که این بازی نسبت به هفته گذشته، با ۵۰ درصد افت فروش مواجه شد. مکان دوم جدول این هفته نیز تغییری به خود ندیده و Pro Evolution Soccer 2017، بازی فوتبال جدید کونامی نیز با وجود ۴۸ درصد افت فروش، توانست مکان دوم خود را حفظ کند.

رتبه سوم جدول این هفته هم دقیقا مانند بازی‌های اول و دوم، تغییری به خود ندیده است و NBA 2K17، نسخه جدید بازی بسکتبال تو کی اسپورتز نیز موفق شد جایگاه هفته پیش خود را حفظ کند. تنها بازی جدید منتشر شده این هفته که در جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان قرار گرفت، Destiny: The Collection بود که توانست کار خود را در جایگاه چهارم آغاز کند. انتشار کالکشن بازی دستینی، باعث شد که شوتر جدید بلیزارد یعنی Overwatch، یک پله سقوط کند و به مکان پنجم رضایت دهد.

ششمین جایگاه جدول این هفته نیز باز هم مانند هفته گذشته، در اختیار یک بازی تکراری بود و Rocket League موفق شد این جایگاه خود را حفظ کند. یکی از بازی‌هایی که دوباره وارد جدول بازی‌های پرفروش انگلستان شد، بازی Fallout 4 بود که به دلیل فروش ویژ‌ه‌ای که خرده‌فروشان برای آن در نظر گرفته بودند، توانست ۱۰۲ درصد افزایش فروش داشته باشد و به مکان هفتم جدول بازی‌های پرفروش انگلستان برسد. 

در مکان هشتم جدول این هفته هم باز هم تغییری نمی‌بینیم و پای ثابت این جدول یعنی Grand Theft Auto V توانست جایگاه هفته خود را حفظ کند. یکی دیگر از بازی‌هایی که دوباره توانست وارد جدول بازی‌های پرفروش انگلستان شود، بازی Lego Star Wars: The Force Awakens بود که توانست از مکان یازدهم به مکان نهم برسد. جایگاه ۱۰ جدول این هفته نیز در اختیار بازی Uncharted 4، جدیدترین ساخته ناتی‌داگ قرار گرفت. این بازی نسبت به هفته گذشته، با سه پله سقوط مواجه شد. 

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۲۴ سپتامبر مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
BioShock: The Collection
ادامه دادن به صدرنشینی و ۵۰ درصد افت فروش

۲

۲
Pro Evolution Soccer 2017
حفظ مکان هفته قبل و ۴۸ درصد افت فروش

۳

۳

NBA 2K17

حفظ مکان هفته قبل و ۵۱ درصد افت فروش

۴

-
Destiny: The Collection
هفته اول انتشار و دستیابی به مکان چهارم

۵

۴
Overwatch
افت فروشی ۱۹ درصدی و یک پله سقوط

۶

۶
Rocket League
حفظ مکان هفته قبل

۷

۱۸
Fallout 4
رشد فروشی ۱۰۲ درصدی و ۱۱ پله صعود

۸

۸
Grand Theft Auto V
رشد فروشی ۱۱ درصدی و حفظ مکان هفته قبل

۹

۱۱
Lego Star Wars: The Force Awakens
رشد فروشی ۲۴ درصدی و ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش

۱۰

۷
Uncharted 4
افت فروشی ۱۲ درصدی و سقوطی سه پله‌ای


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده