نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

رئیس ایکس‌ باکس از انتشار بازی های بیشتری از طریق قابلیت Backwards Compatibility خبر داد

اینطور که به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر عرضه بازی‌های خیلی هیجان‌انگیزی از طریق قابلیت Backwards Compatibility باشیم.

چندی پیش بازی Word Puzzle از طریق قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد. پس از عرضه این بازی، بسیاری از افراد از فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس سوال کردند که چرا بازی‌های محبوبی از طریق این قابلیت برای ایکس‌باکس وان عرضه نمی‌شود که وی در جواب اعلام کرد که آنها باید بازی‌ها را پیش از عرضه به صورت کامل آزمایش کنند و به زودی بازی‌های خیلی هیجان‌انگیزی از طریق این قابلیت عرضه خواهند شد. 

۵ بازی پرطرفداری که خیلی از گیمرها علاقه دارند از طریق قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل برای ایکس‌باکس وان عرضه شوند، عبارتند از Call of Duty Black Ops II، The Elder Scrolls V: Skyrim، Modern Warfare 2، Modern Warfare و Modern Warfare 3. در نظر سنجی که اخیر برگزار شد، هر کدام از این بازی‌ها بیش از ۱۰۰ هزار رای به دست آوردند.

با این حال هنوز به طور قطع مشخص نیست که آیا این بازی‌ها برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد یا خیر. چندی پیش اسپنسر اعلام کرد که بازی‌ها زمانی از طریق این قابلیت عرضه می‌شوند که آماده باشند و آنها بر طبق یک جدول برنامه‌ریزی منتشر نمی‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده