نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

دلایل تعویض صداپیشه فرانک وست در Dead Rising 4

کپکام امروز دلایل تغییر صداپیشه فرانک وست در نسخه چهارم Dead Rising را توضیح داد.

یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی، فرانک وست، شخصیت اصلی مجموعه Dead Rising است و از ۱۰ سال پیش که اولین نسخه از بازی Dead Rising عرضه شد، وست به یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. هنگامی که بازی Dead Rising 4 معرفی شد و مشخص شد که این شخصیت به این مجموعه باز خواهد گشت، بسیاری از طرفداران این مجموعه و شخصیت Frank West بسیار خوشحال شدند. 

با این حال،‌ مدت کمی پس از رونمایی از بازی، مشخص شد که صداپیشه این شخصیت تغییر کرده است. صداپیشه اصلی این شخصیت، تی‌جی روتولو نام داشت اما Capcom برای صداپیشگی این شخصیت در Dead Rising 4 دعوت به همکاری نکرده است. ترانت لی-ایم، یکی از مدیران Dead Rising، در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ هنگامی که از وی سوال شد که چرا روتولو برای صداپیشگی این شخصیت باز نگشته است، در جواب گفت:

ما می‌خواستیم با شخصی کار کنیم که شکل و شمایل پیرتری به شخصیت فرانک وست بدهد. این به این معنی نیست که ما از کار تی‌جی ناراضی بودیم بلکه تی‌جی کار فوق‌العاده‌ای انجام داده بود.

بسیاری از طرفداران این مجموعه، نسبت به این اقدام کپکام بدبین هستند و ویدیوهایی هم که تا به حال از بازی منتشر شده، بر خلاف صحبت‌های کپکام، شکل و شمایل پیری از فرانک وست را ارائه نمی‌دهد. باید منتظر بمانیم و تا تاریخ ۶ دسامبر (۲۶ آذر) که بازی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، ببینیم این اقدام کپکام درست بوده یا خیر. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده