// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

آلبوم موسیقی Suicide Squad فروش فوق‌ العاده ای را تجربه کرده است

آلبوم موسیقی فیلم سینمایی Suicide Squad در بازار‌های جهانی بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

فیلم سینمایی «جوخه انتحار»، محصول مشترک کمپانی‌های دی‌سی اینترتینمت و برادران وارنر اوایل ماه گذشته میلادی اکران شد. این فیلم که فروش نسبتا بالایی را تجربه کرده و لقب هشتمین فیلم پر‌فروش سال ۲۰۱۶ را به خود اختصاص داده، روایت‌گر تلاش گروهی از ضد‌قهرمان‌های دی‌سی در برابر تهدیدی قدر‌تمند است. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر شده در رابطه با فیلم Suicide Squad، کوین ویور، رئیس کمپانی آتلانتیک رکوردز، ناشر آلبوم موسیقی این فیلم در قالب پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است که این آلبوم بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

استیون پرایس که ساخت موسیقی فیلم‌های Fury ،Gravity و Attack the Block و دریافت جایزه اسکار را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت موسیقی فیلم سینمایی Suicide Squad را بر‌عهده داشته است. Suicide Squad: The Album اولین آلبوم موسیقی متن سال جاری میلادی است که توانسته رتبه طلایی را بدست آورد. بر‌طبق استاندارد‌های فروش در کشور ایالات متحده آمریکا، هر آلبوم موسیقی که بتواند، ۵۰۰ هزار، یک میلیون و ۱۰ میلیون فروش داشته باشد، به ترتیب رتبه‌های طلایی، پلاتینیوم و الماس را کسب می‌کند. کوین ویور ماه گذشته در مصاحبه با وب‌سایت بیلبورد اعلام کرده بود که آتلانتیک رکوردز از روز‌های آغازین روند ساخت فیلم سینمایی Suicide Squad در کنار تیم تولید حضور داشته و موفقیت آلبوم موسیقی این فیلم در بازار جهانی نتیجه این همکاری نزدیک است.

در ساخت آهنگ‌های آلبوم موسیقی فیلم سینمایی Suicide Squad هنرمندان طراز اولی همچون اسکریلکس، ریک راس، لیل وین، توئنتی وان پایلتس، اسکایلر گری و کریدنس کلیرواتر ریوایول همکاری داشته‌اند که کوین ویور همکاری با این هنرمندان و مرتبط کردن آن‌ها با دیوید آیر را هیجان‌انگیز و ثمر‌بخش توصیف می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به موسیقی‌های ۱۴‌گانه Suicide Squad: The Album هستید، می‌توانید با استفاده از سرویس اسپاتیفای از آن‌ها لذت ببرید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده