// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

Expansion Pass جدید بازی Forza Horizon 3 معرفی شد

با وجود نسخه آلتیمیت بازی Forza Horizon 3، مایکروسافت یک بسته جدید را معرفی کرده است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مایکروسافت، ناشر بازی Forza Horizon 3، پکیجی جدید که شامل دو بسته الحاقی مجزا برای Forza Horizon 3 هست معرفی کرد. این پکیج شامل دو بسته الحاقی بوده که یکی از آن‌ها در تعطیلات سال میلادی امسال عرضه خواهد شد. در واقع این پکیج دارای دو بسته الحاقی بوده و با قیمت ۳۵ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود. از طرفی اگر جز آن دسته از کسانی هستید که نسخه آلتیمیت این بازی را با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کرده‌اید، می‌توانید این محتوای جدید را تا پایان سال جاری میلادی با قیمت ۲۵ دلار خریداری کنید.

این خبر در حالی است که دارندگان نسخه آلتیمیت بازی، از محتویاتی نظیر Car Pass، پک Motorsport All-Stars Car و حساب کاربری ویژه برخوردار هستند. Car Pass بازی که بنظر می‌رسد شامل اتومبیل‌های فراوانی است با قیمت ۳۰ دلار، پک Motorsport All-Stars Car با قیمت ۱۰ دلار و حساب کاربری ویژه بازی Forza Horizon 3 با قیمت ۲۰ دلار به صورت جداگانه در فروشگاه مایکروسافت بفروش می‌رسد. همچنین جدای از این بسته‌های الحاقی، ۲ محتوای اضافه به صورت جداگانه در فروشگاه بازی با قیمت ۳ دلار قرار داده شده است. اولین محتویات اضافی Treasure Map نام داشته که به شما اجازه می‌دهد تا به مکان آیتم‌های ویژه در نقشه بازی دسترسی داشته باشید. دومین محتویات هم Horn Accelerator نام دارد که به خریداران اجازه می‌دهد تا بتوانند زودتر از بقیه به بوق اتومبیل‌های جدید و تازه وارد دسترسی داشته و آن‌ها را بر روی اتومبیل خود قرار دهند.

بازی Forza Horizon 3 امروز به صورت رسمی بر روی رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه شد. با این حال خریداران نسخه آلتیمیت بازی، چهار روز زودتر از عرضه رسمی قادر به بازی کردن آن بودند. اگر هنوز اطلاعات دقیقی از این بازی ندارید می‌توانید با خواندن پیش‌نمایش زومجی از بازی Forza Horizon 3 اطلاعات کاملی کسب کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده