نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

تبلیغ های تلویزیونی جدید فیلم Jack Reacher: Never Go Back منتشر شدند

کمپانی پارامونت سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم مورد انتظار Jack Reacher: Never Go Back منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد یک مجموعه فیلم اکشن موفق برای تام کروز کافی نبوده است. کروز در کنار بازی در مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible)، اکنون به ستاره مجموعه فیلم‌های جک ریچر (Jack Reacher) نیز تبدیل شده است که دومین فیلم این مجموعه به نام جک ریچر: هرگز برنگرد (Jack Reacher: Never Go Back) قرار است در اواخر این ماه به روی پرده‌های سینما برود. به همین منظور کمپانی پارامونت سه تبلیغ تلویزیونی جدید از این فیلم منتشر کرده است که در هر سه تبلیغ تمرکز آن بر روی جک ریچر با بازی تام کروز است. شما در ادامه می‌توانید این سه تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

|

|

|

در تبلیغ‌های منتشر شده انبوهی از تیراندازی‌ها و درگیری‌های فیزیکی را شاهد هستیم‌کروز برای بازی در نقش جک ریچر، پلیس سرسختی که در گذشته در ارتش خدمت می‌کرده است، باز خواهد گشت‌. داستان فیلم ۴ سال پس از اتفاقات فیلم اصلی رخ می‌دهد که ریچر متهم به قتل یک نوجوان ۱۶ ساله شده است و وی به دنبال اثبات بی گناهی خود و افرادی که این قتل را انجام داده‌اند، است. کارگردانی فیلم Jack Reacher: Never Go Back بر عهده ادوراد زوییک است که در گذشته نیز با تام کروز در فیلم آخرین سامورائی (The Last Samurai) همکاری کرده بود و البته کوبی اسمالدرز، ستاره فیلم انتقام‌جویان (The Avengers) نیز در این فیلم حضور دارد.

این فیلم بر اساس هجدهمین رمان پرفروش لی چایلد با نام هرگز برنگرد (Never Go Back) محصول سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. تا به امروز نزدیک به بیست عنوان رمان از شخصیت جک ریچر نوشته شده است. در خبری دیگر در ارتباط با تام کروز، هفته گذشته اعلام شد اختلافات کروز با پارامونت بر سر حقوق و دستمزد وی برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) حل شده است. کار تولید قسمت ششم از این مجموعه موفق در اوایل این ماه به علت مذاکرات کروز با پارامونت برای اختلافات بوجود آمده بر سر حقوق و دستمزد وی در این فیلم، متوقف شده بود. تولید و فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 قرار است از آوریل ۲۰۱۷ از سر گرفته شود.

فیلم Jack Reacher: Never Go Back در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) امسال در سینماهای جهان اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده