نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

کپکام قصد دارد به بهترین استودیو بازیسازی جهان تبدیل شود

کمپانی کپکام اخیرا اعلام کرده که قصد دارد به بزرگ‌ترین استودیو بازیسازی در جهان تبدیل شود.

Capcom، کمپانی سازنده و ناشر بازی‌هایی چون Resident Evil، Street Fighter و Devil May Cry، زمانی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های بازیسازی بود که شاید اخیرا دچار افت شده باشد، ولی قصد دارد دوباره به بهترین استودیو بازیسازی در جهان تبدیل شود. کپکام اخیرا و پس از بررسی درآمد یک‌ساله خود، از رشد بازی‌هایش خبر داده و یوئیچی ایگاوا، مسوول بخش ارتباط با مشتریان کپکام، در مورد اهداف این کمپانی ژاپنی توضیحاتی ارائه کرده است:

هدف ما پیشرفت و تبدیل شدن به بهترین استودیو بازیسازی جهان است. برای این منظور باید تمرکز زیادی روی بازی‌های مشهور خودمان داشته و در عین حال به دنبال خلق تجربیات جدیدی باشیم. برای مثال ما نمی‌توانیم منکر محبوبیت سبک‌های شوتر و استراتژیک باشیم؛ این بازی‌ها در زمینه کاربران، بخش آنلاین و حتی رقابت‌های ورزش‌های الکترونیکی بسیار حائر اهمیت هستند.

در نتیجه ما برای رسیدن به هدف‌مان، نیاز‌های بازار را بررسی کرده و در عین حال سراغ ساخت بازی‌هایی می‌رویم که فقط کپکام توان ساخت آن‌ها را دارد. به‌علاوه سعی خواهیم کرد تا بازی‌هایمان هم از نظر تعداد و هم از حیث کیفیت در سطح خیلی خوبی باشند.

یکی از بازی‌های موفق اخیرا کپکام حداقل از نظر تجاری، Street Fighter 5 بوده است و مورد انتظار‌ترین بازی این کمپانی هم Resident Evil 7 است که در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده