نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

ساخت Batman: Arkham VR به پایان رسید؛ بازی بعدی راک‌استدی بسیار متفاوت است

راک‌استدی اعلام کرد که ساخت Batman: Arkham VR به پایان رسیده است. این استودیو توضیحاتی هم راجع به بازی بعدی خود داد.

ساخت بازی Batman: Arkham VR، بازی واقعیت مجازی بتمن که قرار است ماه آینده برای پلی‌استیشن VR عرضه شود، به پایان رسیده است. این بازی توسط استودیو Rocksteady ساخته می‌شود و این استودیو ضمن اعلام به پایان رسیدن پروسه ساخت بازی، توضیحاتی هم راجع به پروژه‌های آینده خود ارائه کرده است. دکس گین، یکی از اعضای راک‌استدی، مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر در این مورد داشته و اعلام کرده که استودیو پس از جشن گرفتن اتمام ساخت Batman: Arkham VR، به بازی‌های بعدی خود فکر می‌کند. وی در این مورد گفت:

اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، هنوز دقیقا نمی‌دانم که برنامه بعدی ما چیست. فعلا زمان و فضای کافی را برای نشستن و فکر کردن در این مورد داریم و علاوه بر آن، کمپانی برادران وارنر هم همواره از ما حمایت می‌کند که عالی است.

به‌علاوه یک ناراحتی خاصی هم پس از تمام شدن بازی Batman: Arkham VR در بین اعضای تیم دیده می‌شود. چرا که حس می‌کنیم زمان آن فرا رسیده که سراغ پروژه‌های دیگری برویم، ولی در عین حال ما به خوبی بتمن را می‌شناسیم و در دنیای آرکهام احساس راحتی می‌کنیم. ولی قطعا این راحت‌بودن را کنار خواهیم زد و وارد مسیری خواهیم شد که سرانجام آن هرچه که باشد، نسبت به پروژه‌های قبلی ما بسیار متفاوت خواهد بود. همواره چنین تغییری باعث می‌شود تا کمی نگرانی در تیم ایجاد شود که به نظر ما خوب است؛ ما می‌خواهیم وارد چنین شرایطی شویم و در نهایت یک تجربه عالی خلق کنیم.

نظر شما در مورد صحبت‌های گین چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده