// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

میلیون ها نفر اکنون در حال انجام Destiny: Rise of Iron هستند

طبق گفته استودیوی بانجی «میلیون‌ها» نفر اکنون در حال تجربه Rise of Iron، بسته‌الحاقی جدید Destiny هستند.

استودیوی بانجی در جدیدترین پست هفتگی ارسال شده بروی سایت خود از تجربه بسته‌الحاقی Destiny: Rise of Iron توسط «میلیون‌ها» بازیکن خبر داده است. این بسته‌الحاقی تنها چند روز قبل و در روز سه‌شنبه منتشر شده بود. توسعه‌دهنده بازی همچنین با اذعان به مشکلات سرور در هنگام انتشار بسته‌الحاقی، از رفع سریع این مشکل خبر داد. در روز سه‌شنبه به دنبال عرضه بسته الحقای Rise of Iron، سرور‌های بازی با مشکلات شدیدی از جمله انتظار طولانی بازیکنان روبرو شد، هرچند با رفع سریع ایرادات سرور، تجربه بازی به حالت عادی بازگشت.

ميليونها نگهبان از اوربيت برای رودرو شدن با شیاطین آمده‌اند. آنها چهره فل‌وینتر را برانگیختند تا به جایگاه حقیقی خود در کنار لرد سالادین برسند. از آن پس میلیون‌ها نفر در بالای کوه‌ها در حال سلفی گرفتن با گرگ‌ها هستند. به شما گفته بودیم که این گرگ‌ها را رام نکنید!

طبق گفته بانجی این احتمال وجود دارد که Rise of Iron، آخرین برگ از کتاب داستان Destiny نباشد. طبق گفته توسعه‌دهنده Destiny، «قسمت‌های بیشتری برای تجربه توسط بازیکنان وجود دارد».

بسته الحاقی Rise of Iron اکنون با قیمت ۳۰ دلار در دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داد. علاوه بر این، بسته‌الحاقی فوق به عنوان بخشی از پکیج ۶۰ دلاری Destiny: The Collection شامل بازی اصلی و تمامی محتوای قابل دانلود (DLC)، به فروش می‌رسد.

در این بسته الحاقی به مکانی جدید به نام The Plaguelands سفر می‌کنیم. Rise of Iron همچنین شامل ماموریت ۶ نفره Raid و حالت همکاری سه نفره جدید Strike‌ می‌شود.

طبق شایعات منتشر شده در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه Destiny 2 خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده