نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Call of Duty 3 به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

کمپانی مایکروسافت از اضافه شدن بازی Call of Duty 3 به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان خبر داد.

مایکروسافت همچنان بازی‌های جدیدی را به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه می‌کند و کتابخانه آن روز به روز بزرگ‌تر می شود، حال مایکروسافت بازی دیگری را از مجموعه Call of Duty به این قابلیت محبوب اضافه کرده است. مایکروسافت بازی Call of Duty 3، اولین بازی این مجموعه که کاملا توسط استودیو تری‌آرک (Treyarch) ساخته و منتشر شد، را به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرد و در حال حاضر برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است. کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 پیش از این خریداری کرده‌اند، می‌توانند به راحتی این بازی را دانلود و بازی کنند، در حالی که کسانی که نسخه فیزیکی بازی را در اختیار دارند، با قرار دادن دیسک در دستگاه می‌توانند بازی را دانلود و سپس بازی کنند.

با این حال، کسانی که می‌خواهند بازی Call of Duty 3 را برای اولین بار تهیه و تجربه کنند، این بازی با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس است. حجم بازی Call of Duty 3 بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان ۵.۸۰ گیگابایت است. سرعت انتشار بازی‌های قدیمی سری Call of Duty بر روی کنسول ایکس‌باکس وان کمی کند به نظر می‌رسد. پیش از بازی Call of Duty 3، دو بازی Call of Duty: Black Ops و Call of Duty 2 به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده بودند. هرچند طرفداران این سری خواهان اضافه شدن نسخه‌های بیشتری از این بازی هستند که به نظر می‌رسد مایکروسافت و اکتیویژن در حال تلاش برای انتشار بازی‌های بیشتری از این مجموعه در آینده نزدیک هستند.

بازی Call of Duty 3، یک بازی اول شخص و تیراندازی است که اتفاقات آن در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و دارای ارتباطات و اتصالاتی با نسخه‌های قبلی خود است. در همین رابطه، نسخه ریمستر و بازسازی بازی محبوب Call of Duty 4: Modern Warfare قرار است همراه با نسخه ویژه جدیدترین بازی این مجموعه به نام Infinite Warfare منتشر شود. قابلیت Backward Compatibility از نوامبر ۲۰۱۵ به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. تاکنون بیش از ۲۵۰ بازی به فهرست بازی‌های Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده