نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر جدید Titanfall 2 قابلیت سربازها را به تصویر می‌کشد

خلبان‌ها (Pilot) در برابر ربات‌های غول‌پیکر Titanfall 2 چه حرف‌هایی برای گفتن دارند؟ تریلر جدید به این پرسش پاسخ می‌دهد.

سازندگان Titanfall 2 تریلری را منتشر کرده‌اند که در آن به نقش خلبان‌ها در این بازی پرداخته شده است. خلبان‌ها اپراتورهای تایتان‌ها (ربات‌های نظامی درون بازی) هستند و قادر هستند تا به دو شکل پیاده و سواره به نبرد بپردازند. این سربازها با قرارگیری درون تایتان‌ها می‌توانند از قدرت تخریب بالای آن‌ها استفاده کنند و در حالت پیاده هم تجهیزات و چابکی‌شان باعث می‌شود تا نقش تاثیرگذاری در میدان جنگ داشته باشند.

ویدیوی جدید تایتان‌فال 2 با دیوارنوردی خلبان‌ها آغاز می‌شود و ما را همراه آن‌ها به نقاطی از نقشه‌های بازی می‌برد که تایتان‌ها به‌دلیل جثه‌ی بزرگ و سنگین‌شان اصلاً نمی‌توانند به بعضی از آن‌ها دسترسی داشته باشند. آن‌طور که پیدا است، Pilotها چه در هوا باشند یا روی زمین، چه در حین دویدن یا لیز خوردن، به‌سرعت می‌توانند دشمنان‌شان را هدف بگیرند و با آن‌ها درگیر شوند. در این میان نماهایی از سوار شدن و پیاده شدن خلبان‌ها را می‌بینیم و نظاره‌گر اجرا شدن دو-سه حرکت تمام‌کننده هم از سوی آن‌ها خواهیم بود. البته سرعت اتفاقات آنقدر بالا است که برای آنکه بتوانیم زیر و بم ویدیو را دربیاوریم، شاید لازم باشد که آن را چندبار تماشا کنیم.

|

بازی Titanfall 2 قرار است در ۷ آبان (۲۸ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. ساخته‌ی استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) فعلاً به سرویس‌های EA Access و Origin Access اضافه نمی‌شود و از این‌رو نمی‌توان آن را پیش از انتشار رسمی، در قالب این خدمات تجربه کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده