// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

نسخه آموزشی Minecraft آبان ماه عرضه می‌شود

بازی آموزشی Minecraft: Education Edition آبان ماه برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

دیوار کندن یا حفره کندن شاید در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به یکی از تکالیف دلخواه دانش‌آموزان شود.

Mojang، تهیه کننده بازی ماینکرفت، اعلام کرد Minecraft: Education Edition در یازده آبان ماه برای رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز 10 و مک منتشر خواهد شد. Minecraft تا به امروز بالغ بر ۱۰۶ میلیون نسخه فروش داشته است، جا دارد که اشاره کنیم بیشتر طرفداران این سری بازی نوجوانان هستند. ساخت و ساز خانه‌ در دنیای مجازی این بازی قوه ابتکار را در بازیکنان افزایش می‌دهد، این امر می‌تواند قدرت یادگیری را در دانش‌آموزان افزایش و دانش‌آموز را تشویق به یادگیری کند.

education edition minecraft

نسخه دسترسی سریع (Early Access) این بسته آموزشی به صورت رایگان تا انتشار رسمی این بازی در دسترس است. نسخه کامل این بسته آموزشی برای هر کاربر سالیانه ۵ دلار قیمت خواهد داشت که برای مدارس ایده‌آل به نظر می‌رسد.

موجنگ در وب‌سایت مایکروسافت اعلام کرد:

بیش از ۳۵۰۰۰ دانش آموز و مدرس از قبیل کمپ تابستانی اِس‌تی‌ای‌اِم در نیویورک و مدرسه‌هایی در سراسر دنیا در این برنامه با ما همکاری کرده‌اند تا محیط آموزشی بهتر و متنوع را خلق کنیم.

این بسته آموزشی دارای نرم‌ا‌فزار کنفرانسی است که به مدرس اجازه می‌دهد تنظیمات بازی را تغییر داده و با دانش‌آموزان در ارتباط باشد، تمام بروزرسانی‌ها برای نسخه ماینکرفت ویندوز ۱۰ منتشر شده است.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده