// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

احتمال عرضه بسته الحاقی جدید Mortal Kombat XL

Ed Boon با انتشار توییتی خبر از بسته الحاقی جدید بازی Mortal Kombat XL داد.

پس از انتشار ناموفق نسخه اصلی بازی Mortal Kombat X روی پی‌سی، چندی پیش نسخه Mortal Kombat XL برای این پلتفرم عرضه شد که تجربه‌ی خوبی برای کاربران رایانه‌های شخصی به ارمغان آورد. اد بون، خالق بازی، برای مدت زمان طولانی به روش‌های مختلفی خبر از عرضه این نسخه روی پی‌سی می‌داد که در نهایت به واقعیت تبدیل شد.

یکی دیگر از مواردی که اد بون مدتی است توییت‌هایی در مورد آن منتشر می‌کند، عرضه Kombat Pack 3 است. به نظر می‌رسد وی علاقه زیادی به استفاده از توییتر برای ارتباط با طرفداران را دارد و بیشتر اوقات طنزآمیز این کار را انجام می‌دهد. در آخرین پست طنز‌آمیز، اِد بون توییتی در قالب ۲ کلمه Kombat Pack 3 منتشر کرده و عکسی را نیز که در زیر مشاهده می‌کنید به آن اضافه کرده است.

با در نظر گرفتن موفقیت دو Kombat Pack اول به عنوان زیر مجموعه Mortal Kombat XL، به نظر می‌رسد که در شرف عرضه بسته دیگری برای این بازی هستیم که امکان دارد دو شخصیت Fujin و Frost در این بسته قابل بازی باشند.

در خبری آمده است که  تمرکز بخشی از تیم این استودیو روی Injustice 2 است. حتی ممکن است سازندگان اقدامی مانند اضافه کردن شخصیت اسکورپیون به Injustice: Gods Amond Us انجام داده و مثلا شخصیتی مثل بتمن را به بازی Mortal Kombat X اضافه کنند.


منبع AttackofaFanBoy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده