نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

فصل هفتم سریال The Walking Dead به گذشته نگان می پردازد

با استناد به‌اطلاعات نشر داده، فصل هفتم سریال The Walking Dead به گذشته‌ی نگان، بدمنِ داستان، گریزی می‌زند.

فصل ششم سریال مردگان متحرک با یک کلیف‌هنگر غافلگیرکننده تمام شد که البته همان سکانس پایانی، اولین و تنها دیدار ما با آنتاگونیست این مجموعه یعنی نگان بود. اخیراً جفری دین مورگان طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، گفته که شخصیت یادشده نقش محوری در فصل هفتم سریال دارد که چندان هم عجیب نیست. 

مورگان اشاره کرد که فصل هفتم از همان جایی که فصل ششم به‌اتمام رسید شروع می‌شود و به‌رغمِ قسمت‌آخر، ادامه‌ی آن جواب سوال‌هایی را می‌دهد که ممکن است بینندگان درباره همین کاراکتر داشته باشند. وی گفت:

 ادامه‌ی قسمت می‌خواهد مواردی را بگوید که فکر می‌کنم بینندگان برایش آماده نیستند. شما فقط سرنوشت فردِ ضربه‌خورده به‌دست لوسیل را نمی‌بینید، بلکه شما وجهه متفاوتی از نگان را خواهید دید. این‌که چه فکری می‌کند یا چه‌کاری انجام می‌دهد. در شش فصل قبلی، ما شاهد سرگذشت ریک و دوستان‌اش بودیم. اما حالا، شما داستان شخصیتی به‌نام نگان را می‌بینید که داستان خودش را به‌نوعِ خودش دارد و به انجام دادن کارهایش می‌پردازد.

البته با اتکا به صحبت‌های مورگان، ما در قسمت‌های بعدی افتتاحیه فصل هفتم، نگاهی به پیشینه‌ی این آنتاگونیست خفن هم داریم که حکایتِ تبدیل شدن به چنین قاتل سریالی را برای ما تعریف می‌کند. اینکه چطور دنیای پسا-آخرالزمانی شخصیت وی را خدشه‌دار کرده است!

پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead از شبکه ای‌ام‌سی، در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) امسال آغاز می‌شود. باید منتظر ماند و دید که چه‌کسی بالاخره با لوسیل (چوب بیسبال) ملاقات کرده است. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده