// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

ویدیوی مقایسه گرافیکی Forza Horizon 3 روی پی سی و ایکس باکس وان

اخیرا ویدیویی از مقایسه گرافیکی Forza Horizon 3 بر روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

جدیدا یکی از کانال‌های یوتیوب ویدیویی از مقایسه گرافیکی بازی Forza Horizon 3 بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر کرده است. موردی که قبل از مشاهده این ویدیو مشخص است، نحوه عملکرد خوب این بازی بر روی ویندوز 10 است. ولی این سوال پیش می‌آید که عملکرد و پورت نسخه پی‌سی تا چه اندازه بهتر از نسخه کنسولی خود است. در ادامه می‌توانید این مقایسه گرافیکی را تماشا کنید.

|

در اولین قدم، نرخ فریم بازی بر روی پی‌سی ۶۰ و بر روی ایکس‌باکس وان ۳۰ به صورت ثابت و پایدار است. از طرفی استودیو پلی‌گراند گیمز، سازنده بازی Forza Horizon 3، با اضافه کردن قابلیت Blur به نسخه کنسولی سعی کرده تا افکت‌های تصویری بهتری را در سرعت‌های بالا به تصویر بکشد. ولی نکته اینجاست که بازی بر روی هر دو نرخ فریم ذکر شده شدیدا روان اجرا شده و حس واقع‌گرایانه‌ای را به مخاطب القا می‌کند.

در قسمت بعد به سراغ سایه‌زنی‌ها و جزئیات طراحی دریا می‌رویم. با زوم کردن تصاویر، می‌بینیم که جزئیات و نمایش آن‌ها در نسخه پی‌سی بهتر از ایکس‌باکس وان بوده و حس واقع‌گرایانه‌تری را به تصویر می‌کشد. همین برتری در Draw Distance بازی نیز وجود دارد. در Draw Distance هرچه رندرهای این بخش بهتر باشد، نمایش جزئیات در دوردست نیز بهتر و واقعی‌تر است.

با تمام این تفاسیر، نمایش بازی به هیج‌وجه بر روی ایکس‌باکس وان مشکل نداشته و کیفیت نیز به بهترین شکل به نمایش گذاشته شده است. ولی نسخه پی‌سی یک تجربه غنی‌تر و با کیفیت‌تر را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده